- 486 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KÜÇÜK BALİNA
KÜÇÜK BALİNA
Okyanusların derinliklerinde mutlu bir balina ailesi yaşıyordu. Anne, baba ve iki yavru balina günlerini gecelerini birlikte geçiriyorlardı.
Avlanmaya birlikte çıkar, yuvalarına birlikte dönerlerdi. Her geçen günleri bir öncekinden daha mutlu olurdu.
Küçük balina çok meraklıydı. Okyanusun üst kısımlarını çok merak ediyordu. Bu merakını çoğu zaman yanındakilere belirtiyordu.
Bir gün bu merakını gidermek istedi. Annesinden ve babasından habersiz yukarı doğru yüzmeye başladı.
Yukarı doğru çıktıkça küçük balinanın merakı giderek artıyordu. Merakı arttıkça hızını da artırıyordu.
Tam başını okyanustan dışarı çıkartmak üzereydi ki; dalgalarla birlikte sürüklenmeye başladı.
Kıyıdaki kayalıklara doğru sürükleniyordu. Kayalara çarpması onun sonu olabilirdi.
Bu arada anne ve baba balina küçük balinanın kaybolduğunu fark ettiler. Hemen aramaya başladılar.
Anne balina:
-Nereye gitti bu! Başına bir şey gelmesin? diye panikledi.
Baba balina:
-Sakin olmakta yarar var. Burada durup üzüleceğimize hemen aramaya başlayalım, dedi. Anne balinayı biraz sakinleştirdi.
Biraz yukarı yüzdükten sonra Küçük Balina’nın kıyıya doğru sürüklendiğini gördüler.
Kayalarda parçalanmadan onu kurtarmaları gerekiyordu. Tam kayalara çarpacağı sırada annesi ve babası onu yakaladılar.
Okyanusun derinliklerini doğru yüzmeye başladılar. Yüze yüze yuvalarına geldiler. Küçük Balina ne diyeceğini bilemiyordu.
Korkudan titriyordu. Bir yandan da yaptığı davranıştan dolayı anne ve babasından özür diliyordu.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.