KENDİME YAPTIĞIM İHANETİN İÇERİSİNDEYİM
KENDİME YAPTIĞIM İHANETİN İÇERİSİNDEYİM
Yine vurdum kendimi kendi kurşunumla, bir kez daha yarı canlı kaldım, bir kez daha kendime ihanet içerisindeyim ve bu hayatı kendi ellerimle silmek üzereyim yaşantımdan
Bir kez daha korkaklılığıma esir düştüm ve bedenime ağar bir darbe daha vurdum kendi ellerimle
..Kurtaramadım kendimi kendimden, kendi ihanetimin içinde kaybolmak üzereyim
Kendi kendimi yenmek, habire kendimi tüketiyorum son mezat, son çaresizliğe düşmek üzereyim, Aman Allahım..
Katiliyim kendimin, düşüncelerimin ve en önemlisi bedenimin.
Bir türlü ne istediğime karar veremiyorum, kaçtıkça kaçıyor, saklandıkça daha bir derinliklere gömüyorum kendimi
Gözün aydın bu arada da yalan söylemesini de öğrendi, ne güzel kıvırıyorsun, ne güzel de kandırıyorsun kendini
Belki de kandırmıyor, beklide istediğim budur benim, hayal etmem neden bu kadar mantıksız olsun ki.
Yok, yok, artık mantık aramıyorum kendime ve ben kendimi her geçen gün yok sayıyor sarıyorum yokluğa, yoksulluğa ve de yalnızlığa..
Garip, çok garip bir durum, kendimi yeniyorum, kendime açtığım savaşı kendime karşı kaybetmek üzereyim.
Kimseye kızamam, hiç kimseyi de suçlayamam bu saatten sonra.Baş edemiyorum, hala kendimle barışamadım ve hala daha ne istediğimi bilemiyorum bu yüzdende artık mücadeleyi bıraktım, yol bu kadardır diyerek oturacağım kendi köşemde ve kendi düşüncelerimle savaşıp, kendi kendimle konuşacağım gelmişi, geleceği, masallar anlatacağım iki dudağımdan dökülen her cümleyi süsleyeceğim varmış gibi sandığım kendime, sayıp söveceğim, küfredeceğim hayallerime ve kendi düşmanımı kendim yaratıp, kılıç kalkan olmadan dövüşeceğim..
Ben neyim?
Ben neden hala kendime olan bu güvensizliğimi aşamıyor, koşamıyorum günün güzelliğini yaşayamıyorum, hala kim ne der kavgasındayım, hala bağlıyım köklerine düşüncelerimin, hala bir varlık gösteremeyen ben, neyin mücadelesini veriyorum Allah aşkına, bana bir söyler misiniz..Gündüz Yavuz..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.