- 461 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Temennilerim
Bazen insan içinde hem cenneti hem cehennemi taşıyabiliyor, kendi ateşini de getiriyor her yere insan.
Hayat her haliyle yasamaya değer, seviyorum seni sevgili hayat.
Yol almak akıntılarla akıntılara karşı paha biçilemez, parlamak yıldızlarla fenerleri söndürtmek, kuşlar kadar özgür, kar taneleri kadar hafif...
Yaşamak sevgili dostlarım, yaşamak. Umut etmek, çabalamak, hayal kurmak ve değiştirmek kendi hayatinin akışını.
Nehre bakacaksınız, yıldızlar rehberiniz olacak, rüzgarla uçucaksınız, sevin kendinizi, ben hepinizi seviyorum ve seveceğim de.
Affedin her şeyi, bırakın aksin kum taneleri avucunuzdan bir şarkı söyleyin kendinize, kalabalığa çıkarken mesela hep beraber mırıldanalım.
Yaşamak sen nelere kadirsin. Destek olalım artık hep beraber bize. Ütopyamız olmalı, iste hayalin gücü...
Karanlıkları artık es geçelim, parlayalım hep beraber. Sizi sevenlerle olun mesela, sevmeyenler bırakın gitsin. Hepimiz mücevher değil miyiz?
Güzel insanlar kazansın artık, ders çıkaralım geçmişten, tecrübe diyorlar ya birbirlerine o gözle bakıyorlar, bakış açımızı değiştirelim.
Cennet olsun içimiz, hileyle hurdayla işimiz olmaz. Sizi söndürmek isteyecek insanlar olacak, bırakalım gitsin.
Ben mutluyum, hep beraber güzel olalım. Yalnız güzel insanlar hak eder güzel şeyleri. Ne mutlu bir şey yasamak.
Seni seviyorum hayat ve her zaman seveceğim, sevinç göz yaşlarım dökülüyor kucağıma. Şükür Allah’ima.
Hep beraber parlamak için
...