- 433 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ BİR TESPİT
YENİ BİR TESPİT
Türk milliyetçiliği davası çok zor şartlarda ,göz yaşı, acı. ıstırap ve çillerle yoğrularak gelmiştir.
Bugün, Türk ordusu dağıtılmış, Miti, Polis teşkilatı zaafa uğratılmış dolayısıyla Türk Devletinin güvenliği tehlikeye düşürülmüştür. İçte ve dışarıda zor durumda olan memleketin en çok ihtiyaç duyduğu bir zamanda Türk milliyetçilerinin birlik olamayışları beni derinden üzmektedir.
Bu yeni oluşumdan ümidim vardı. Ama ikazlarımıza rağmen Ankara’da boğuldu kaldı. Anadolu’ya çıkıp canlı canlı bir hareket başlayamadı.
Anap ın dört eğilimine benzer bir hareket görünümü veriyor.
Daha önce görüşlerimi ve temennilerimi kendimce ortaya koymuştum. Fakat öyle bir başlangıç yapıldı ki hiçte hoşuma gitmedi doğrusu. Bu bakımdan başka bir şey yazmayı gerekli görmüyorum. Mevcut siyasi partilerin içinde daha ileride olan, Atatürk ve onun mirasını sırtında taşıyan Türkeş’in davasını güdecek, tarihe sahip çıkacak en çokta son Türkiye Cumhuriyetinden taviz vermeyecek ona göre Türk ordusunu, Mitini, Emniyet teşkilatını yeniden düzenleyecek, Türk Birliğini oluşturacak adımları atacak, adaleti tesis edecek, tam bağımsızlığı savunan bir yapıya acilen ihtiyaç vardır. Bu yapıyı oluşturacak milliyetçi partiyi özlemle bekliyorum.
Daha önce nazikçe şu temennide bulunmuştum:
“Eğer, merkezde bir kurul oluşturulur, bölgelere gidilir oralara danışılır, o bölgelerdeki davanın ileri gelenleriyle görüşülüp, çatısı eski mhp lilerden oluşacak şekilde olursa ve tabandan yukarıya doğru yayılırsa başarıya ulaşır.
Yoksa ben parti kurdum hadi gelin derseniz bir heyecandır sönük olur.
Biz Anadolu’dan takip ediyoruz" Ben herkesten öndeyim takılın peşime" demeyle olmaz. Çatıyı sağlam kuracaksın. Bu oluşumun başarısız olması için içinize giren bütün oyunları takip edeceksiniz.
Bu oluşum aynı zamanda Türk Milletinin geleceğidir ve samimiyetle "beka meselesi" diyenlerin de umudu olacaktır.”
Ben endişelerimi dile getirdim ve haddim olmayarak hatırlatma ihtiyacı duydum. Saygılarımla.
TANRI TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN.
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.