- 1138 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sözünün eri adam
Bu yazımı mizah mı yoksa anı bölümüne koyacağımı bilemeden ’mizah’ bölümüne yazdım. Nedeni ise başıma gelen traji komik bir olayı burada biraz sansürleyerek yazmam.Şimdiden uyarmak istedim.
Geçenlerde şehire giderken arabanın radyosunu açtım.Çalan parça bittikten sonra sunucular bir kayıp ilanı vereceklerini açıklayınca bende radyonun sesini biraz daha açtım.Her neyse, acayip isimli 55-60 yaşlarında bir kadın, acayip isimli 25 lerinde olan bir erkek arıyordu. Bu arada yanlış anlaşılmasın kadın bu adamı tanıyor ama izini kaybettiği ve bir türlü bulamadığı için son çare olarak radyoya anons verme kararı almıştı.
Radyoya adamın adını, eşgalini radyoya vermişti ve günler sonra adam radyoyu aramış kadının aradığı kişinin o olduğunu söylemişti.
Radyodaki spikerler bu duruma çok sevinmişler ve olayın içeriğini anlamak için hem kadını hem de adamı dinlemek için canlı yayına bağlamışlardı.
-Merhaba, dedi spiker
-Merhaba, dedi kadın
-Şimdi bize bu adamı neden aradığınızı anlatır mısınız?
-Elbette, şimdi şöyle bir durum var. Bundan 6 ay kadar önce bu adam ile bir gece klubünde tanıştık. Bütün gece çok güzeldi ve gece sonunda onu evime götürdüm ve bütün gece sabaha kadar olağan üstü ve hayatımda hiçbir zaman olmadığım kadar mutlu etti beni ve sabah giderken ’yine görüşürüz’ diyerek gitti.O günden sonra tam 6 ay geçti ve ben onu hiçbir şekilde bulamadım.Çok şükür ki sizin sayenizde burayı aradı.Onunla yine karşılaşmak ve beraber olabilmek için herşeyi yaparım.
İşte olay bu, dedi
Radyoda bir sessizlik oldu ve adam tabi spiker kadın adamı buldukları için epey bir heyecanlıydı ve dedi ki
-Merhaba şimdi de sizi dinleyelim.Unutmadan biz sizin bütün gün masraflarınızı ödüyoruz. Sadece isterseniz son bir kez onunla buluşursanız çok mutlu olacak.
Daha sonra adam söze başladı.
-Beni neden arıyorsunuz ki?
-Bu kadın sizi aradığı ve sizi bulmak istediği için
-Ne? Tamam salak değilim orasını bende anladım da benim onu görmek istediğimi nereden çıkarttınız?
-Hayır, biz değil o sizi arıyor.Biz sadece elçiyiz.Yanlış anlaşılmasın,dedi spiker kadın biraz sesi bozularaktan.
-O zaman beni iyi dinlesin o çünkü size söyleyeceğim şey önemli. Bir zamanlar çok iyi bir dostum vardı. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi daha sonra beraber ufak tefek işler yapmaya başladık fakat bu benim arkamdan iş çevirmeye kalktı. Beni sırtımdan vurdu ve artık o benim hayatımın sonuna kadar düşmanım olacak bir adam olmuştu. Son kavgamızda o’na kullandığım bir söz vardı.
O’na bi kişinin annesine yapılabilecek en kötü şeyi yapacağını söyledim (Siz anladınız),ve o’ da bana güldü. Sen görürsün bakalım, dedim ve dediğimi yaptım yani sözümü tuttum.Yani uzun lafın kısası. Bu kadında o adamın annesi. Ben sözünün eri bir adamım.
Radyoda ki spiker donakalmış birşey diyememişti. Gerçekten filmden alınmış bir replik gibiydi ama o kadar gülmüştüm ki yeşil ışığın yandığını unuttum.:) Neyse ki çabuk bitti.:)
Burada yazdığım için biraz uzun sürdü fakat radyoda sadece 3-4 dakikalık birşeydi. Ancak olabildiğince kısa, öz, site kurallarına uygun ve abest olmamasına dikkat ederek yazmaya çalıştım.. Umarım beğenmişsinizdir çünkü tamamen gerçektir.
Sürçü lisan ettim ise affola. Saygılar.
YORUMLAR
Olay gerçek olabilir demek eşkaller yanlışlıkla oğlunu bulmuş :)
hayatın nakaratı tarafından 9/22/2017 1:53:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hatice Müge
Teşekkür ederim.Saygılar