- 1681 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
KENDİME MESAJ
Ölüm var ölüm..
Üç günlük dünyada , biriktirdiğin insanlara kıyma be gönül. Geri dönüşün yok , nefes bitince bitiyor herşey. Kırma , yorma kimseyi . Keşke dedirtme be şu diline . Ya sen gönül almadan , ömrün biterse ? Ya geç kalırsan seviyorum demeye ? Git sarıl sevdiklerine . İyiki varsın de , seni çok seviyorum de . Son kez bakar gibi bak gözlerine , son kez kokusunu alıyormuş gibi kokla . Öp annenin ayaklarının altını , sarıl sevgilinin boynuna bogarcasına , en sevdigin şeyleri yap ; çikolata ye mesela , lunaparka git. Bir saatin kalmış gibi yaşa ömrünü gönül. At kahkahanı en alâsından, en kralından . Sev ,sevil . İçinden geliyorsa ağla gözyaşıyla yıka yüzünü. Islan yağmurda , şarkı söyle bağıra bağıra . Kaybettiklerini unut . Onlar kaybetti seni salla gitsin . Zaten iki günlük dünya değilmi unut geçmişi , anı yaşa .
Sen özelsin , çok kıymetlisin . Mutlu olmayı herşeyden çok hakediyorsun ...
Kendime mesaj.
YORUMLAR
insan sevdiklerini mutlu edebildiği süre kendini de mutlu edebiliyor
sanırım hiç kimse kendi kendini mutlu edebilecek kapasiteye sahip değil
bir seveni bir düşüneni nasılsın diyeni olmak zorunda
Zuhal Cansız
gecenin ruhu
sevmek güç sevilmek azim veriyor insana saygılarımla
"Sonsuzluk ve bir gün" Theo Angelopoulus
"Sonsuzluk ve Bir Gün filmi, çok kısa bir ömrü kaldığını öğrenerek sahil kenarındaki evini terketmeye hazırlanan ödüllü yazar Alexander’ın, karısını, annesini ve eski günleri hatırladığı geri dönüşlerle geçirdiği evindeki son gününü anlatır."
Bu mesajı okurken bu film aklıma geldi ve geçmişi, geleceği bu an içinde sorgulanması; ömrünün son bir günü; pişmanlıkları, ertelediği mutlu günleri, sevdikleriyle dolu dolu yaşayamaması ve akan zamanın durdurulmaması...
Teşekkürler Zuhal...
Zuhal Cansız
güzel yorumunuz için teşekkürler...