ATATÜRKÜ Anlamak..!
Dört bir yandan ülkesi işgal altına alınmış,
Kentlerine kasabalarına Ve köylerine kadar kuşatılmış bir millet...
Gecenin bilmem hangi lanetli vaktinde ve hangi melun millete Mensup olduğunu dahi bilmeyeceğin kahpe düşman dipçiğiyle kapının kırılacağı endişesi ve korkusunu yaşamamış bir insan olarak kıt aklın Ve kısır düşüncenle anlamanı zaten beklemiyorum..
Empati yapma yeteneginden mahrum bir mantıkla anlamaktan çok ama çok uzaktasın zaten...
Zira kapısı kırılıp boğazına kahpe düşman süngüsü dayalı şekilde gözlerinin önünde annene bacına kardeşine ya da eşine tecavüz edilmediği için anlamanı zaten beklemiyorum...
esaret altında inancını yaşamanın imkansızlığına maruz kalmadığından olsa gerek ki anlamanı beklemiyorum...
sen özgürlüğün yokluğunda nefes almanın zorluğunu kahrını yaşamadığın için anlamanı beklemiyorum...
sen ırzının namusunun onurunun Şeref’inin Ve de canının tehlikede olduğu bir süreci yaşamadığın için anlamanı beklemiyorum...
Sen kahpe İngiliz’in, hain tezgahına benliğini satmış yüreği bok çukuruna dönüşmüş söz de din adamlarının zırvalarına kulak verdiğin için anlamanı beklemiyorum...
Sen din den önce iman dan önce özgürlük nimetinin kutsallığını idrak edemediğin için anlamanı beklemiyorum...
Sen anlama da zaten... cahilliğinin zilletini erdem edinmiş mantığınla sen anlama da zaten...!
Kenan SAYIN
..: Özgürlüğün ne büyük ne kutsal nimet olduğunu bir de Muhammed İkbal’e sor..!
M.KEMAL PAŞA’YA
(Allah ona yardım etsin)
Atatürk ve Türklerin aklı ve hikmeti sayesinde biz,
İlahi takdirin gizli sırlarına ermiş iz.
Sönmüş bir kıvılcım iken Müslüman
Mustafa kemal’in bir bakışı ile,
Bir güneş olduk ki düşmana yaman.
Aşkı öğretti bize de kurtulduk köle olmaktan.
Bahar rüzgarında acı olmuştuk.
O estirdi ovanın sert yellerini.
Dünya bilecek elbet değerini.
Sen kurtardın nice tutsağı,özgürü,
Atın nereye kadar giderse EY! MUSTAFA KEMAL
ORAYA KADAR YÜRÜ.
Büyük İslam, düşünürü Pakistanlı MUHAMMED İKBAL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.