Aşk budur sevda budur
Bazen terkedilirsiniz bazen kovalanırsınız.Kavuştuğunuzda artık aşk ikinizi de tanımaz ve yeni terkedilen kovalananlar arayıp bulur ve sihrini onlara götürür.Size ise belki de sadece bir arada yaşamaya mecbur olduğunuz, tanıyamadığınız ve anlayamadığınız birini bırakmıştır.
Yaşatmak ve canlı tutmak size bağlıdır.Çünkü aşk aslında sonradan servis garantisi vermeyen, müthiş yetenekli bir imaj ve reklam ustasıdır.İki kişiyi seçer.Onları birbirine hedef kitle ve ürün olarak sunar.Sunmadan önce de sanki baştan tasarlayıp caf caflı bir ambalaj yapar.İki taraf da kendilerine sunulan bu ürünü benimser ve ulaşmak için gereken herşeyi yapar.Herşey ulaşana kadardır.
Ürün satılmıştır ve alıcısına ulaşmıştır.Maalesef sahip olduğunuz ürünün, hiçbir servis garantisi olmadığını, el çabukluğu marifet ilizyonu ile sunulduğunu, ortadan kaybolan bir paravan şirketin müthiş yetenekli pazarlamacısı ve reklamcısı olan aşkın, görevini tamamlayıp, yeni hedeflere doğru çekip gittiğinde anlarsınız.
Siz istediğiniz kadar ürüne kızın suç onda imiş gibi...Faydası yoktur.Eğer durum kötü gidiyorsa suç sizdedir.Çünkü ikiniz de baştan tasarlanmış ve hayalleri sömürülüp kandırılmış birer ürün ve aynı zamanda alıcısınız.Farkınız yoktur.Umulur ki ürün nispeten sağlam olmuş olsun.Yoksa kahretmek, acı çekmek olmazdı dimi :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.