- 477 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
O KADAAAAR
✓ O KADAAAAR ✓
Körsün sen.! Yapılanları görmeyecek kadar kör. Hatta nankörsün! Görse bile göz göre göre inkâr edensin apaçık gerçekleri.
Sağırsın.! Konuşulanları duymayacak kadar sağır. Hatta işine geldiği zaman, çırılçıplak doğruların karşısında duran bir dilsiz...
Korkaksın sen.! Haksızlık karşısında susan ve güç kimde ise onun yanında yer alan, nitelikli bir yalakasın. Hatta; üç kuruş çıkarı uğruna, rızkından şüphe eden samimiyetsiz, sözde bir dindarsın..
Bu dünyaya bir daha gelmeyeceğim diyerek düşünen ve bu üç günlük dünyada, kendince düşmemek için en yakınını dahi ezip geçecek kadar nefsine yenik düşmüş! Gözü dönmüş ve gözünü para hırsı bürümüş bir merhametsizsin sen...
Komşusu açken göbeğini kaşıyana örnek ve dünyanın kendi ekseni etrafında döndüğünü kendi kendine inandırmış, haramı helâle tercih ederek yan gelip yatan bir umursuz! Onursuzsun! Sen..
Yakınının yaralı parmağına işemeyecek kadar bencil ve onlara burun kıvırıp sükse satan.... öte yanda ise; Afrika’lı çocuklar için ise göstere göstere cemaat kumbaralarına balya balya para atansın sen...
Hain olduklarını bile bile şerefsizlerin sofrasında işkembe büyüten ve köprüyü geçene kadar; o ayıoğluayılara dayı muamelesi yaparak, yıllar yılı salya sümük, o yavşaklar için ağlaşanlardansın sen...
Dününü unutmuş ve bugünden taa yarının hesabını yapacak kadar aceleci, ansızın nefesini kesecek olan o ölüm meleğini ise asker arkadaşı zanneden ve şahsiyetini şahsi menfaati için un ufak etmiş bir kahpesin! Sen..
Ceket kabadayısı.!
Sokak kolpacısı.!
Padişah soytarısı.! Ve ciğeri beş para etmez bir asalaksın! Sen..
Gerçeği gizleyen, yalanı süsleyen ve yediği kaba bile pisleyen bir hiç; piçoğlupiçsin.!
Piçsin sen.!
Ramak Kaldı / (Samim İGDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.