- 668 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Mutsuz insanlar mutsuz ölmeli
Mutsuz insanlar mutsuz ölmeli .herşeye rağmen gülmeye çalışan etrafıdaki herkesi memnun edip kendi içten içe çürüyenler vardır hani işte onlar ölürken bile yalnız olacaklar. Kimse hatırlamayacak kim bilir. İyisi mi ? Ilk önce kendini mutlu etmeli insan. Ettiği dualar bile kendine olmalı. ben bunu 20 yaşında yazıyorum. Bu yaşta bitmiş bi beden ve yorgun bi ruh ile…başkalarına zaman ayırmaktan kendini perişan eden ben… yapayalnız. hissedemiyorum artık sevgiyi acıyı üzüntüyü. Acı çekmem gereken durumlarda bile oturup sadece izlemek bile hayattan zevk almadığımın bir göstergesi sanırım. hani bi çoçuk küçüklükten beri sevilmez ya bi kaç kişi vardır sadece seveni, onlarda zaman ayırıp neyin var diye sormazlar tabi. Insan küçükken de yalnız kaldığında bu yaşında bitmiş oluyor. Yaşamak için hiç bir sebebi olmayan ben, artık nefes almaya bile üşeniyorum. Kim der ki dışarıda cıvıl cıvıl bi genç evde tek başına kalıp bir sigara yaktığında nefesi kesiliyor. Hiç gerçek dostum ailem bile yokken ben ayakta kalmaya çalışıyorum ya gücüm yetmiyor artık beni hayata bağlayacak bana güç olacak birisini istiyorum çıkmıyor ama herkes sorunları olan insanlardan kaçıyor benden de öyle… herkes kendi derdine düşmüş bencilliği artık yüzlerine dahi vuranlar. tam birini seveyim diyorum olmuyor ki sevmeyi bile unutmuşum öğrenemeden. Ruh-u revanımdan sonra eski düzen tutmadı anlaşılan benim bütün duygularımı da alıp götürdü. Yediğim her tokat her tekme canımı acıtmamış duygularımı öldürmüş. Artık sevmek istiyorum sevilmek. Birinin vazgeçemediği olmak. Öyle evlilik hayali bile kuramazken diğer kızlar gibi, sadece sevgi istemek çok mu ? umudum kalmadı. Belki acele ediyorum bazı şeyler hemen olsun istiyorum ama bıktım artık yalanların riyakarların arasında mücadele vermekten. Bir erkek bile önce güzelliğe bakıp sonra neler sunabileceğine bakıyor hiç biri gülümsemeye kalbe hisse önem vermiyor ki bu kadar çıkarcıların arasında onlar gibi olmamak elde değil artık kimseden birşey beklemedim kimsenin bana pahalı hediyeler alıp süprizler yapmasını beklemedim. Bir güzel söze bir papatya ya kanardım, ben niye yalnız kaldım ? eskiler der ki ; şeytan tüğü var benim ki ölü toprağı sanırım. Bir kadın bu kadar yıpratılmaz.
YORUMLAR
Siz ne için dünyaya geldiniz sevgili kardeşim. Mutlu olmak için değil mi. Din niçin var. Bizleri Allah' in mutluluğuna ulaştırması için. Peki siz nicin mutsuzluğu seçiyorsunuz. Allah' a inandikca, Ona ulaştıkça nelere sahip olduğunu, gördükçe, duydukça. Perdeler birer birer kalktikca, Allah' tan hoslan, sev, aşık ol, hayran ol, mutluluğu bul. Mutluluk boyle birsey. Allah bizi mutlu olmamız için yarattı ve karşılıksız yaptı bunu.mutlu ol diyor ve mutlak saadeti bul diyor. Mutluluğu ogrettigim insanlardan mutluluğu öğren diyor ve bunu sizin güzelliklere ulasmaniz için yapıyor sadece.mutluluğa engel olan nefsimize, nefsimizin afetlerine kin,vnefret, öfke, kıskançlık,düşmanlık vb önce bunlardan kurtulmali.Allaha ulaşmayı dilemeli, mutluluk gelecektir elbet. Ve öyle muazzam öyle güzel bir duygu ki anlatamam, daha önce yasamadigim bir huzur, ama Allah' a yaklaştıkça anlayacaktır insan...Sevgilerimle
Yalnızlığı kabullenemezsen kendini yalniz hissedersin.Yalnızlık iyi bir öğreticidir insana.Mutsuz insanlarında mutlu olmaya hakki var ve bence her insan mutlu Ölmeli.İyi geceler ve sevgiler