- 956 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ANGUT
Elektirikler kesildiğinde anladım.Ne odam anarahmiydi ne internet göbek bağım
Çeyrek asırdır unuttuğum şeyi hatırladım. Yarım asırlık adamdım sürekli aldatmakla avunan. Kesilen elektiriğin yüzüme aşkedilen tokadıyla önce sersemleyip sonra kendime geldim.Ve eyvah Geldiğim kişi kendim değilim.
Çevresiyle bağı kopmuş kapı komşusunu bile tanımayan bir zavallıydı bu.Oysa ben den habersiz doğmazdı güneş ve serçeler beni görmeden ötmez,dolmuşlar ve taksiler siftah etmez çalışanlar işlerine gitmezlerdi ben erkenden kalkmasam.
Narkozdan çıkmış bir hasta gibiyim.Herşeyi ve herkesi tanıyor ama kim kimdi hangi şey ne işe yarardı hatırlamıyorum.Kalkıp bir şeyler yapmam gerektiğini ezbere biliyordum kalktım yerimden.Önce bir çay koyma isteği nüksetdi. Ocağın yanına gittim.Haaaaa elektirikler kesikti deyip Tv ye yöneldim kahretsin bari Pc den bir şeyler açıp dinleyeyim diyerek o tarafa yöneldim. Amaaan be en iyisi duş almak hadi bakalım kombi de elektiriğe mahkum ve mahzenden farkı yok lüks evimin banyosunun göz gözü görmüyor. Çaresizce oturdum .Kim bilir ne zaman aldığım ve hünüz siftah etmediğim koltuklardan birine. Düğmesine basınca ışıyan ampülmüydüm ben. Yoksa fişi çekilince yayın yapamayan bir tv mi bilmiyorum. Bağışla beni Anne. Ve babacığım Özür dilerim. Gafletin devleştirdiği zavallı bir angutum ben.Angutu da tenzih ederim O ismide ona biz yakıştırmışız. Avcısına bakıp gülümsediğinden………..
a.y
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.