O Kadın..
O Kadın benim annemmiş..Anne sana sesleniyorum yüreğine sesleniyorum..Hep uzaktın benden hala uzaksın..Kaç kez ellerinden tutmak istedim,kaç kez gözlerine bakp ağlamak istedim,kaç kez annem deyip sarılmak istedim...Anne kokusunu almak istedim..Yoktun hiç yoktun Anne..Başka ellere muhtaç kalmışım..Hep yalancı yabancı ellerden tuttum..hırpaladılar beni çamura attılar yangına attılar beni Anne..Ama senin o terkettiğin kızın o kadar güçlü ki asla yılmadan bıkamadan hep ayaktaydı hala ayakta başı dik!.
Duyuyormusun beni Anne!! Duy beni!Kızın acılarla kızın düşüncelerle kızın çıkmazlarda nerdesin Anne!! Kokuna hasret kaldığım kadın neredesin ses ver bana..Sen kaçarken benden ben hala peşindeyim hala seninleyim!Ben naptım da sana benden kaçıyorsun neden?..Suçum ne!!Onu söyle bari de öyle çek git be Anne..öyle çek git..sakın korkma gelipte gitmekten.Bunu sen öğrettin bende alıştım Anne...Asla gidişin koymaz bana...Gel bir kez gel ve sonra git...Sana çok ihtiyacım var Anne çoook..kimsesizim sensizim...Sen bu kadar suçluyken yine göz yumuyorum herşeyine..Gel Anne...Ben bitmeden gel ve çek git...
Bütün kelimeler diziliyor boğazıma gelmiyor aklıma hiçbirşey..artık sadece benim kalbim konuşuyor sadece..Kendimi unutuyorum artık kendimi kaybediyorum bu defa Gel Anne!...Bitiyorum Gel Anne!..