- 880 Okunma
- 28 Yorum
- 0 Beğeni
C.BAŞKANI GÜL / FETHULLAH'hocanın İFTAR YEMEĞİNDE
-İFTAR YEMEĞİNE DAİR ....
Bilindiği üzere C.Başkanı GÜL 25.09.2008’de Fethullah GÜLEN’in ABD de düzenlenecek olan ramazan iftar yemeğinde hazır bulunacaktır.
-Nihayetinde ilk kez C.Başkanlığı seviyesinde bu TARİKAT/CEMAAT yemeğinde temsil edilmiş olacağız...
-Her hangi bir Cemaat/TARİKAT yemeğinde bulunabilen T.Cumhuriyeti C.Başkanının ne derece tarafsızlığından söz edeilebilir ? Ya da tarafsızlığına Ulusu ne denli inandırabilir? ..
-TC C.Başkanı demek Ülkenin birinci adamı/ilk temsilcisi demektir.Yani C.Başkanı GÜL dolayısı ile hepimizi ve beni de temsil etmektedir...
-Eeee kendi adıma böyle bir CEMAAT yemeğinde bulunmasını talihsizlik olarak addediyorum..
-Beni temsilen o yemekte bulunma hakkını C.Başkanına asla vermiyorum..
-Gül’böyle bir CEMAAT/TARİKAT yemeğinde ancak ünvan dışı bulunabilir.TC adına bulunması yönetim şeklimiz olan Cumhuriyete uygun değil.
-Mamafii Abd gezisi öyle bir ayarlı ve kombine ki / 25.09.2008’de ki bu iftar yemeği sözde Abd lilerle kaynaşma bir araya gelme yemeği gibi algılatılmak istenmektedir.
-Ben derim ki tüm ABD’lilerin başta Bush olmak üzere/CANI CEHENNEME
-Her şeye rağmen Tarikat/Cemaat yemekleri ve TC C.Başkanı.Ne kadar etik tartışılır..
YORUMLAR
Bu insanlar hangi ülkede olurlarsa olsunlar, bir kere ÇAĞDAŞ eğitim yapıyorlar. Öte yandan öğrencilerine TÜRKÇE öğretiyorlardı. ÇAĞDAŞ TÜRKİYE öğretiliyordu. Bir de bunun yanına BİLİMSEL alanda ilerleyebilmenin önemli olanaklardan ingilizceyi de katıyorlardı.
Yerel dilde beraber tam teşekküllü en az üç dil öğretiliyor. Bu çok büyük insani bir hizmettir. Yapılan evvela ulusal bir hizmet, sonra da insancıl bir hizmettir. Aynı zamanda gelişmeleri izlemeleri de benim için önemliydi.
Bülent Ecevit.
Karaoğlan ne güzel söylemiş.
Bende taraflı bakmanın faydası olmayacağı kanısındayım.
Dünya ülkelerine Türk dili ve Türk eğitimini bilimsel çağdaşlıkla sunan yürekli insanları ve Fethullah Güleni sonsuz saygıyla kutluyorum.
Yargı ile bakmanın hiç kimseye faydası olmayacağı gibi iyi ve faydalı yönlerinide görmemezlikten gelmenin insancıl olamıyacağını düşünüyorum.
Saygımla.
.)
Bu yazınızı okuduktan sonra bir hatıramı anlatmadan geçemiyeceğim. R.Tayyip Erdoğanın İstanbul B.Ş.B.Başkanlığı döneminde Genel seçimler öncesi Rizedeki konuşmasını video banta almış çoğaltmışlar ve bir tanesi de Eskişehirde seçim bürolarında her akşam toplanan taraftarlarına seyrettiriyorlardı. Yine her zamanki tavırları ile esip yağıyor, taaftarlarına mesaj veriyordu. Beni de misafir olarak çağırmışlardı. Herşeyinden vazgeçtim, Bir sözü beni allak bullak etti. " Ben Türklüğü kabul etmiyorum, İslâm kardeşliğini kabul ediyorum, gün gelecek bu sınırlar ortadan kalkacak yalnız islâmiyet kalacak. Türk milleti diye bir milleti ve türklüğü kabul etmeyen bu insanlara ve arkasından gidenlere her zaman kuşku ile bakmışımdır.İslâmiyetin bayraktarlığını yapmış olan Türk milletini kim hakir görürse ben o insanları en aciz yaratık olarak addederim. Türkiye cumhuriyetideki Müslümanlık hiç bir devlette yaşanmıyor. Bunlar daha neler istiyor. Halifeliği geri getirip hocaefendiyi halife ilan edip, kendileri de şeyhülislam olacak, yandaşları da müstantık, müderris, müddeiumumi olacak. Bize de biat etmek kalacak gül gibi istediklerini yapacaklar, bir baş sallama ile çok canları idama götürecekler. Yağma yok...! Ben ki 12 eylül öncesini yaşamış birisi olarak, Bir Türk olarak izin vereceğimizi mi sanıyorlar. Benim gibi milyonlar var . T.C. Devletine, Bayrağına, Bütünlüğüne her nereden gelirse gelsin uzanan eller kırılır. Peş para etmez yalancı, riyakar, zimmetçi, şerefsizler güruhu milletin malını yiyenleredir bu sözlerim. Bu dünyanın birde öbür tarafını bilmiyorlar mı acaba.? Bilmiyorlarsa Müslüman değillerdir. Biliyorlarsa bu yedikleri herzeler nelerdir.? Kutlarım kardeşim yazınızı.Saygılarımla.
Sevgili ATİYE. ellerine yüreğine sağlık. Malesef aydınım diğe geçinenler bu konuya cesaret edip en ufak bir yorum yazmıyorlar .Nerede diğer arkadaşlar. en ufak bir şiire yeri göğü inletenler. Bu Türkiyenin en önemli konusu. bir Cumhur Başkanı ne hakla kalkıp cemeat kuran ve müslümanlar tarafından aforoz edilen bir zatla iftar yemeğine gider de kimsenin çıttı çıkmaz basın normalde yeri göyü inlletmeliydi. Hani neredeler. Kaç kişinin haberi var. ATAMIZIN vasiyeti elli yıl sonra neden okunup saklandı. Paylaşılmadı sorarımsize. Kenan Evren okudu ve saklayın dedi bunu . Neden?arkadaşlar ben hiç sizler gibi umutlu değilim gelecekten. İrandda aydınlar birşey olmaz dediler yvaş yavaş sular yükseldi ve farkına vardıklarında iş işten çook tan geçmişti. bakın orduya ilk defa bu yıl hiçbir askeri atmadfı. Hayret hepsimi bu yıl orduya ve ATAMIZA yakışır kimselerdi. Her yıl ayıklanan çürüklere bu yıl ne oldu soruyorum?Atatürkçüler neden korkmaya başladı? neden tek tek ayıklanıp sorgulanıyorlar? Kimler bunu yapan?
vee daha birçok sorular yanıtsız kaldı malesef.Korku sarmış aydınlar nerdesiniz arkadaşlar neden bu konulardan kaçıyor yorum yapmıyorsunuz. Lehte veya alayhte lütfen yazın düşüncelerinizi.
------------------------------
HACI DEĞİLMİŞ !!! ( Alıntı)
""Fethullah Hoca, bu kadar dindarligina ragmen HACI degildir.
Mekkeye medineye gidemezıı.
Nedenmi? Seriat kanunlarina gore Fethullah hoca SEYH statusune
soyundugundan ve muritleri oldugundan Saudi arabistan sinirlari
icerisinde ele gecirilirse hemmen katledilir.
Cunki;Islamiyetde seriatda ve Kuran da seyhlere ve/veya tarikat
liderlerine yer yoktur.
Ozetle Allah ile kul arasina kimse giremez!!
BUGÜNÜN YOĞUN GÜNDEMİNDE ÖNEMİ DAHA DA ARTTI.
Uyandırın
Korkmayın heryerde konuşun konuyu siz açın
Takside taksiciye konuşun
Apartmanda kapıcıya konuşun
Sakallı gazete bayinize konuşun
Eve gelen gündelikçiye konuşun.
Anlatın eğer Fethullah dindarsa peygamber gibi ise
neden Amerika’da yaşıyor ?
neden Mekke’de Kabe yakınlarında bir malikanede değil de
Amerika’da FBI çiftliğinde.
arkadaşlar amerika güçlü ve büyük bir devlet tıpta,astronomide bir çok bilimde ileriler,yemek olayına gelince olayı şöyle düşünelim bir yuttaş amerikada iftar vermiş sn cumhurbaşkanıda katılmış...
umarızki gelecek nesiller bizim endişelerimizi taşımazlar....
KATKI:
Hem ABD ve Buşh(t) karşıtı olmak ve diğer yandan "Türkiye halkları" gibi bir önermede bulunmak nasıl bir yaklaşımdır acaba?
Soru tamamen toplumbilimsel verilerle temellendirilip düşünülerek soruluyor. Cevaplarıda bu açıdan düşünmenizi rica ediyorum.
Sonra bunun üzerine "halklar ve çokkültürlülük/mozaikçi yaklaşım" devamında da, pırıltılı özgürük ve dinsel/cemaatsal "özgürlük"ü de koyarsanız, hiç sırıtmaz bence(!)..
Ama ben dahil, birileri bize otuz iki diş sırıtır, bunu iyi biliyorum.
Buna demokrasi diyorlar. Ben yeni bir kavram önerdim epeycedir kullanıyorum. Bence bu olsa olsa emperyalist/sömürgenin aldatıcı demokra(t)sisi olabilir diyorum. Kendim dahil sıfat ve isimlendirmeye gülüyorum.
Gül(e)meyenleri de anlıyorum elbette. Ama bu noktadan sonra Fetullah Gülen Ve ABDullah Gül (C.Başk.lığı makamına hep saygı elbette) iftardı, sahurdu paslaşmasına ve de tepki biçimine, böyle bir açıdan tekraren dikkat etmeli diyorum.
Değerli Atiye Danış hanımefendi, kaygılarınızı ve önerilerinizi tamamıyla paylaştığımı ve yazınız için teşekkür ettiğimi bilmenizi arz ediyorum
Saygıyla efendim.
Göktürkmen tarafından 9/23/2008 6:43:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Göktürkmen tarafından 9/23/2008 7:25:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
İFTAR YEMEĞİNE DAİR ....
Bilindiği üzere C.Başkanı GÜL 25.09.2008’de Fethullah GÜLEN’in ABD de düzenlenecek olan ramazan iftar yemeğinde hazır bulunacaktır.
-Nihayetinde ilk kez C.Başkanlığı seviyesinde bu TARİKAT/CEMAAT yemeğinde temsil edilmiş olacağız...
-Her hangi bir Cemaat/TARİKAT yemeğinde bulunabilen T.Cumhuriyeti C.Başkanının ne derece tarafsızlığından söz edeilebilir ? Ya da tarafsızlığına Ulusu ne denli inandırabilir? ..
-TC C.Başkanı demek Ülkenin birinci adamı/ilk temsilcisi demektir.Yani C.Başkanı GÜL dolayısı ile hepimizi ve beni de temsil etmektedir...
-Eeee kendi adıma böyle bir CEMAAT yemeğinde bulunmasını talihsizlik olarak addediyorum..
-Beni temsilen o yemekte bulunma hakkını C.Başkanına asla vermiyorum..
-Gül’böyle bir CEMAAT/TARİKAT yemeğinde ancak ünvan dışı bulunabilir.TC adına bulunması yönetim şeklimiz olan Cumhuriyete uygun değil.
-Mamafii Abd gezisi öyle bir ayarlı ve kombine ki / 25.09.2008’de ki bu iftar yemeği sözde Abd lilerle kaynaşma bir araya gelme yemeği gibi algılatılmak istenmektedir.
-Ben derim ki tüm ABD’lilerin başta Bush olmak üzere/CANI CEHENNEME
-Her şeye rağmen Tarikat/Cemaat yemekleri ve TC C.Başkanı.Ne kadar etik tartışılır..
EEEEEEEEE NE BEKLİYORDUNUZ FETULLAH GÜLÜN SALYA SÜMÜK AGLIYARAK İLAHLAŞTIRAN KİM TABİ Kİ GÜL VE EKİBİ NEDEN GİTTİ ORAYA ONUN İFTAR YEMEĞİ İÇİN DEĞİLMİ VALLAHİ BİZE GELMEDİ OYSA O AKŞAM BENDE UĞRAR MI Kİ DİYE MANTİ BİLE YAPMIŞTIM HANİ BİZİM CUM BABAYA BİZDE GURBETTEYİZ GELİRMİ Kİ DİYE UMUT İŞTE OY VEREN ELLER OKLAVA TUTAMASIN İNŞALLAH ÇOK ŞEYLER DİYECEMDE VAKTIM ÇOK AZ YENİDEN GELECEM GÜL AÇAN SAYFANA SEVGİLİ PİRENSESİM BUNLAR ÖPERKEN İSİRA İSİRA YERLEŞTİLER TÜRKİYEYİ DE AVGANİSTANDAN ÖTEYE İRANDAN BERİYE YERLEŞTİRDİLER AH AH NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE KALK MAVİ GÖZLÜ DEV ADAM KALK BAK Kİ VATAN NE OLMUŞ:(((
10. Yıl Marşı
Çıktık açık alınla on yılda her savaştan;
On yılda on beş milyon genç yarattık her yaştan;
Başta bütün dünyanın saydığı başkumandan,
Demir ağlarla ördük anayurdu dört baştan.
Türk'üz: Cumhuriyet'in göğsümüz tunç siperi;
Türk'e durmak yaraşmaz, Türk önde, Türk ileri!
Bir hızda kötülüğü, geriliği boğarız,
Karanlığın üstüne güneş gibi doğarız.
Türk'üz, bütün başlardan üstün olan başlarız;
Tarihten önce vardık, tarihten sonra varız.
Türk'üz: Cumhuriyet'in göğsümüz tunç siperi;
Türk'e durmak yaraşmaz, Türk önde, Türk ileri!
Çizerek kanımızla öz yurdun haritasını,
Dindirdik memleketin yıllar süren yasını;
Bütünledik her yönden istiklâl kavgasını...
Bütün dünya öğrendi Türklüğü saymasını!
Türk'üz: Cumhuriyet'in göğsümüz tunç siperi;
Türk'e durmak yaraşmaz, Türk önde, Türk ileri!
Örnektir milletlere açtığımız yeni iz;
İmtiyazsız, sınıfsız, kaynaşmış bir kitleyiz:
Uyduk görüşte bilgi, gidişte ülküye biz.
Tersine dönse dünya yolumuzdan dönmeyiz.
Türk'üz: Cumhuriyet'in göğsümüz tunç siperi;
Türk'e durmak yaraşmaz, Türk önde, Türk ileri!
Söz : Faruk Nafiz ÇAMLIBEL
Behçet Kemal ÇAĞLAR
Müzik:Cemal Reşit REY
-Ben derim ki tüm ABD’lilerin başta Bush olmak üzere/CANI CEHENNEME...
Ben de ağzınıza sağlık diyorum...
Aciz toplum haline geldik ve hep bir ağızdan susuyoruz...
Emperyalist Amerika ve maşaları...Aslında yazacak çizecek o kadar çok şey var ki...ama ileriye tek bir adım yok hep geri geri, ne kadar yazılsa da çizilse de...
Ne sakıncası var ki, sonuçta isimlerinde gül olan isimler buluşuyor...gülün sizde...
BENDE SEVİYORUM BU SÖZÜ BURASI TÜRKİYE/TOPRAK GEÇİLMEZ...
-Sevgili gökaslan harika temas etmiş ben kızım sana söyleyeyim/gelinim sen anla dedim dost...
BU SATIRLARDA gökaslan'a içimi döktüm/dertleştim...
sevgili gökaslan'a sonsuz katılıyorum
Bilgilendirme yazısı olmuş teşekkürler...
Ben derim ki tüm ABD’lilerin başta Bush olmak üzere/CANI CEHENNEME....Bu sözünüze katılmıyorum,bizim ülkelerle,o ülkelerin insanlarıyla, sorunumuz olamaz.Bizler dönüp kendimize bakmalıyız.Eğitim ,ekonomi,bilim vb.alanlarda dünya da ne kadar söz sahibiyiz.Kendimizi görmeden dünyanın dilini çözemeyiz.Kaldı ki her ülkenin içinde barındırdığı nice değer vardır.Çözüm bizim aydınlık ellerimiz de olmalı....
<<Yurtta Barış, Dünyada Barış>>gibi bir mirasımız var....
Selam ve sevgilerimle....
Not:Rom@ntik tekrar sayfaya uğruyacakmış,kimlerin yorum bıraktıgını görmek için; ilginç geldi....Neden ki....
Mahzun Prenses... tarafından 9/23/2008 12:41:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sn. M.Prenses'in öfkesini anlıyorum.Sn. Gökaslan'ın "sorun ülke halklarıyla değil" deyişine de katılıyorum.
Kavga tamamen siyasi bir kavgadır.Artık o kadar açık sürdürülüyor ki,mızrak çuvala sığdı mı,sığmadı mı , önemli
değil.ABD'nin söylemleriyle,AKP'nin söylemleri ve yaptıkları örtüşüyor.
Ben Türkiye'nin,Irak/İran/Afganistan'a dönüştürülemeyeceğine yürekten inanıyorum.Ne yaparlarsa yapsınlar,oldu-bittiye getiremeyecekler.Bazen seviyorum şu sözü:Burası Türkiye...
Sevgili gökaslan
-Deniz ve arkadaşları yıllarca ABD emperyalizminden kurtulmak için o ilikleri/ruhları/bedenleri donduran mücadeleyi vermediler mi.6 filoya geçit yok dediklerinde ne yaptık...
-Darağacına yolladık aslanlarımızı.Ki o'nlar bu günleri görenler olmakla beraber büyük şanstılar..
-Eğer Yürkiye kendi iç dinamiklerini yerli/yerine oturtabilseydi kendi beyin takımını ülke de istihdam edebilseydi ve de her gelen yandaşlarına peşkeş çekmeseydi gelir kaynaklarımızı/GSMH eşit dağıtılabilseydi ..ABD mahkümiyeti olurmuydu ?
-ABD Karşıtlığım sonsuza çünkü yerle bir edilen Irak/Müslüman Devlet ve milleti yanı başımızda...
-Çünkü yoketme savaşları hep müslümanlar üzerine
-Çünkü yeni geliştirdikleri her tür savaş techizatı ne yazık ki yıllardır Irak üstünde deneniyor..lütfen bunları gözardı etmeyelim.
Bilgilendirme yazısı olmuş teşekkürler...
Ben derim ki tüm ABD’lilerin başta Bush olmak üzere/CANI CEHENNEME....Bu sözünüze katılmıyorum,bizim ülkelerle,o ülkelerin insanlarıyla, sorunumuz olamaz.Bizler dönüp kendimize bakmalıyız.Eğitim ,ekonomi,bilim vb.alanlarda dünya da ne kadar söz sahibiyiz.Kendimizi görmeden dünyanın dilini çözemeyiz.Kaldı ki her ülkenin içinde barındırdığı nice değer vardır.Çözüm bizim aydınlık ellerimiz de olmalı....
<<Yurtta Barış, Dünyada Barış>>gibi bir mirasımız var....
Selam ve sevgilerimle....
Not:Rom@ntik tekrar sayfaya uğruyacakmış,kimlerin yorum bıraktıgını görmek için; ilginç geldi....Neden ki....
Gül topladım deste deste
Gülden yapayım dedim bir beste
Gül kökün kurur inşallah
Ettin bizleri ğeste
Deniz feneri bilmece
Bilmeceyi çözdüm hece hece
Ye zahidimm yee, tıkın tıkın ye
Kılıfına uydurdun ,her şeyi zekice
Benin Vatandaşım Aziz Nesinlik
İster, pirinç makarna kömür yemlik
Birileri alır gemicik,
İftar çadırlarında kuyruk gani
Der ki ,benim Deniz fenerindeki payım hani
Gönül dostum sanırım ben yazdığınız konunun dışına çıkmışım son elektirik zamlarından sonra sinirlrimiz bozulmuş olmalı ki mani yazmışım bu seferlik affola
Gün ola hayrola, şerler def ola, günahlar affola
Saygıyla
_____ŞAİR 67______
ALİ CEMAL AĞIRMAN
:) :)
Rica ediyorum senden Romantik; sen ne rüya gör ne de yorum yap :)
Yazıyı okudum, tam altına yorum yapacağım,gözüm birden senin yorumuna takılıyor ve ben istemsiz olarak başlıyorum gülmeye :)
Neyse konuya dönmek gerekirse,ilk defa sizin yazınızda haberim oldu söylediğinizden. Eğer böyle bir durum gerçekten varsa,ne diyeyim ki artık ben,diyecek kelime bulamıyorum...
Bence bu iftar yemeğinin ardından biz de misafirperverliğimizi gösterip onların bize iade-i ziyaret yapmalarını sağlayalım... Hep bizimkiler gidiyor tarikatların ayaklarına el-ayak öpmeye, olmuyor böyle ama biraz da onlar gelsinler... Ayıp oluyor :)
Saçmalamaya başladım artık iyice ya...
Neyse ben susayım artık... Paylaşımınız için teşekkürler sayın Mahsun Prenses...
Aşkolsun Yani Mahzun Prenses
Ne yapsın yani... taaa amerikalara gidip Cumhurbaşkanınız aç mı kalsın :)))
Altı ucu bir ifta/ha/r yemeği :))
Rüyamda gördüğümde bana söylemişti gideceğini...
Ben bilyeleri ütülmüş çocuk gibi dudak bükünce de, ... bana
Küserim valla oynamam dedi de onun için GÜL' düm
SAYGILARLA
Not : Bu yazıya tekrar geleceğim
Kimlerin yorum "bırakamadığını" görmek için :))
Rom@ntik tarafından 9/23/2008 1:21:19 AM zamanında düzenlenmiştir.