- 970 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UMUTLAR KARARMADAN ..SON..
Katilin arkadaşı Hayri ağaç kalabalığının arasından Ahmetin arkasına doğru yavaşça yaklaşır tam Ahmet’in kafasına vurmaya çalışırken teslim olun çağrısıyla irkilir o arada katille arkadaşı yakalanır.
Ahmet oğlum, oğlum nerede diye bağırır.
Ahmet katilin yakasından tutup nerde,oğlum nerede diye bağırarak sarsar ve suratına bir yumruk atar polisler Ahmeti tutup sakin ol biz Cengizi bulacağız merak etme derler.
- Ahmet adama tekrar saldırır nerede oğlum söyle katil deyip onu hırpalama ya çalışır.
-Katil oğlunuz kaçtı ben ona iyi davrandım zarar vermedim kafama vurup kaçtı der.
- Ahmet ne zaman, ne zaman lan diye bağırmaya devam eder.
- Katil akşam kaçtı der.
- Ahmet şimdi nerede acaba diyerek ağlamaya başlar sonra polislere dönüp oğlumu bulun diye yalvarır.
Komiser hemen aramaları başlatıyorum der,katilin evi ve çevresi aranmaya başlanır adamlar tutuklanıp
karakola götürülürken Ahmet ağlaya, ağlaya eve varır.
Melek panik içindedir nerede oğlum nerede yoksa,yoksa derken elini başına koyar ve bayılır Ahmet onu kucaklayıp kanepeye yatırır yüzünü ıslak havluyla siler az sonra kendine gelir,tekrar nerede oğlum nerede derken kapının zili çalar.
Ahmet kapıyı açar karşısındaki adama hayretle bakıp durur ve sonra baba der sen neredeydin diye sorarken Cengiz adamın önüne çıkar, Ahmet Cengiz diye bağırır Melek oturduğu yerden fırlar Cengiz’e sarılır yaşlı amca kapıda beklemektedir.
Anne ve baba oğulları ile hasret giderdikten sonra kapıya doğru gelirler.
Yaşlı adam yoktu. Cengiz sokağa dalar baba onu bulalım dedim babam bir yandan ben, bir yandan onu aramaya başladık.
-Ben o beni kurtardı, o beni kurtardı sen ona neden baba dedin baba yoksa o benim dedemmiydi diyerek ağlamaya başladım, hem koşuyor hem ağlıyordum.
Ahmet babasının bunca yıl sonra karşısına çıktığı için dua ediyordu onu bulacağım dedi.
Ben dedemi bir bankta oturmuş ağlarken gördüm hemen yanına koştum o sırada babamda gelmişti,Babam baba, baba deyip babasına sarıldı.
-Ben sana onun için mi çok güvenmiştim, çok ısınmıştım sana canım dedeciğim dedim ,dedem beni ağlayarak öpüp koklamaya başladı çok mutluydum artık onu evimize götürüp beraber yaşamaya ikna ettik.
Ahmet babasına neden gittin tekrar dönmedin diyemeden yaşlı adam ben kaza yapmıştım hafızam kaybolmuştu beş yıl aradan sonra hafızam yerine geldi sizi aradım bulamadım. Anneni kaybettiğini duydum eski oturduğumuz evden ama seni bütün aramalarıma rağmen bulamadım evladım derken gözyaşları inci gibi dökülüyordu.
Ahmet babam neler çekmişsin sen canım babam bundan sonra hep beraber yaşayacağız baba umutlar kararmadan sana ve oğluma kavuştum ya benden mutlu insan yok bundan sonra der.
İki ay sonra
Babam o güzellikleri fotoğraflayıp muhteşem bir sergi sunmuştu ve o yıl yılın fotoğrafçısı ödülünü almıştı.
Hülyanna
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.