- 1388 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Dinsiz de Böyle Ölçü Var mı?
İslam’da Savaş Hukuku...
İslamdan hazlaşmayanların İslam’a hakaretleri ve önyargıları kendilerini küçültür, karşısındaki ve çevresindeki insanlara karşı da sevimsizleştirir.
İslam’a saldıranlar gayet iyi biliyorlar ki İslam en en güzel ahlakı, merhameti, vefayı, sadakati, adaleti, nizamı ve samimiyeti içeren yüce bir dindir..
Yeryüzü topraklarında İslamın ve müntesiplerinin katliam yaptıklarını,çocukları,kadınları,yaşlıları kısaca masumları katlettiğini hiçbir gerçek tarih yazamaz,söyleyemez,belgeleyemezler..
Bununlada kalmayıp İslam müslümanlara canlı cansız bütün mahlukları ve varlıkları korumayı,kollamayı, yakmamayı,yıkmamayı mutlak emretmiştir.
Ancak İslam karşıtları iddia ve iftiralarla arsızca algı yapmaktan geri kalmamışlardır..
Yeryüzünde islamın olduğu beldelere bakınız silah ve mühimmat dinsizlerin yani İslam karşıtı hadsizlerin elinde...
katledilen,yakılmak,yıkılmak,yok edilmek istenenler ise islamın ümmeti müslümanlardır..
Madalyonun diğer yüzü ise daha da vahim..
Müslüman gibi görünüp,müslüman olmayanlar, yada müslümanca yaşamayıp, düşünmeyip, benimsemeyip de müslümanca yaşıyormuş gibi münafıklar tayfası...Şiddetli azabın ve kahroluşun hakediyişcileri münafıklar..
Yani demem o ki, Müslümanım diyorsan müslümanları eleştirmekten,açıklarını aramaktan,fitursuzca saygısızlık etmekten uzak durup da etrafındaki ülkelerde katliam yapanları,zalimlik yapanları,ırkçılık, ayrımcılık,mezhepçilik,kafatasçılık yapanlara dikkatinizi çeviriniz de Müslüman olduğunuza inanalım,insan olduğunuza inanalım, insanlık için çabanız olduğunuza kanaat getirelim..
Küçük kafalarınızla, cenabet bedenlerinizle, dünyalık arzularınızla, vatanı,islamı,müslümanı seviyormuş gibi riyakarlıklarınızı yutmuyoruz, yutacağımızıda sanmayınız..
Doğru yeryüzünde sadece ve heryerde birdir, matematik kuralları gibi, müzik notaları gibi, işaret dili gibi..
vesselam
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.