- 898 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mescid-i Aksa
youtu.be/8xXcmuOStdw
(Linke tıklayarak videoyu izleye bilirsiniz) Bugün günlerden Mescid-i Aksa olsun olmaz mı ? Yarın yaraları sarılmış bir Aksa’yı kucaklayalım.İlk kıblegahımız olan Mesci-i Aksayı koparık alıyorlar elimizden.Biz hala neden kabuğumuzun içinde sessizce beklemekteyiz anlamlandıramıyorum bir türlü.Bir çoğumuz Mescid-i Aksa ile kubbet-üs sahrayı ayıramıyor.Bizler ne ara bu kadar bilinçsiz olduk.Oysa ki sadece dünyadan geçmeye gelmiştik.Ama biz en çok kendimizden geçtik.Bilmiyorum kalbimize kaç pranga vuruldu da hissetmez olduk sızıyı. Şimdi silkelenme zamanı.Biz kendi kabuğumuz da uyumaya devam ettikçe bu dünyayı değiştiremeyeceğiz.Yine bu denli uyumaya devam ederken, bombalanan çocuklar bir daha açamayacak yumduğu gözünü.
Haydi gelin bugün Mescid-i aksa olsun günümüz. Sessizliğimize yankı bulup bizde bir şeyler yapalım.Hiç bir şey gelmiyorsa dahi elimizden, açıp kitapları Mescid-i Aksa neresiymiş okuyalım.Olur ya kilitlediğimiz kalbimizin bir kilidi açılır.
Mescid-i aksam ne mukaddes ki yersin.
O yüzden bu kadar derin acıların, sancıların.
Oluklarinda Filistinli gençlerin,
Ihtiyarlarla kanlarin harmanlanip akmakta.
Çocuklar, eşiğinde cennete kuş olup uçmakta.
Kaç kadın saçlarından gergeflenip asılmakta.
Yahudiler kana susamış vicdanları ile namlusunu doğrultmakta.
Yaran ne büyük aksam,
Sinen kaçıncı serzenişle sallanmakta.
Bizlerde Saracaktık Elbet yaranı,
beklemeseydik gögün de süzülüp zulme taş atacak ebabilleri.
Ses olacaktık sesine,
İşte şimdi tüm sessizliğimizde.
Dayan aksam sen dayan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.