- 692 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VARLIĞINA DAİR
Yine beklettin ya alacağın olsun… Canım, canımın içi yüreğimin coşkusu sevgilim seni ilk gördüğüm günden beri yüreğim pır pır bir pervane, gözlerindeki o muhteşem gizem beni başka boyutlara götürdü. Bakışın daki büyüleyici eda içimde yeni yaşamı filizlendirdi. seni her dakika her saniye özlüyorum. Yanımdayken zaman bize ihanet ediyor ya da seninleyim diye bizi kıskanıyor hemen çabucak geçiveriyor. Sevgilim her dakika her saniye yanımda olmanı istiyorum. Yaşam bana anlamlı geliyorsa, kalbimde umut taşıyorsam, yüzüm gülüyor, mutluysam, bunu senin varlığına borçluyum…
Senle tatmalıyım en güzel duyguları senle gülmeli hatta senin kollarında ölmeliyim
Senin gördüğünü görmeli sevdiğini sevmeli üzüldüğüne üzülmeli ağladığında sıkıca sarılmalı
Canımın içi sen yaşamdan istediğim herşeysin. Senin varlığının farkında değilken, özlemini çekiyorumuşumda farkında değilim; canınla kanınla gözlerin dudağın saçların bedenin her zerresiyle kutsalsın, tanrıçamsın
Varlığın dünyama aşkla dolan bir güneş gibi doğdu. Dağıttı karabulutları buz kesmiş kalbimin; yeniden vücuduma kan pompalamasını sağladı. Seni buldum ya çok şükür yaşıyorum. Seni sevmek ilahi bir erdemdir, seni sevmek kutsanmaktır.
Sevgilim ömrümün baharı, yaşamının rengi, ahengi kalbime akan ilahi güç seni sevmek binlerce kelebeği azad etmektir. Seni sevmek binlerce kuşla aynı şarkıyı söylemek; ağaçlara…
Gözlerinde var olmak kalbine girebilmek sana dokunmak sarılmak öpmek seninle şaşırmak, gülmek var olan bütün tatlarda seninle tatmak, baktığım her yerde seni görmek doğanın eşsiz güzelliklerinin her mevsim kıskandığı canım sevgilim sen benim ömrüme ömür katan ilahı gücümsün seni sevmek kutsal yaşamsal bir doygu varsam sen varsın…..
Varlığın bana sonsuz bir güç veriyor. Sen ilahi bir varlıksın…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.