- 668 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Darağacı Kurula Hainler Asıla
Türkiye eski despot davranışlarından ve hantallığından kurtulma yolunda oldukça mesafe katettiğini sağır sultanlar görüyor, dağdaki çobanlar biliyor.
Sağır sultanlar görüyor ki Yeni Türkiye’de atılan her adımlara kendilerince güçlerinin yetirmeye çalıştığı her türlü oyunu sergilemekten çekinmiyorlar, teyakkuzda olmaktan biran bile imtina etmemektedirler. Başarılı oluyorlar mı? şimdilik hayır ! olabilirler mi? evet ; çünkü Şer de olsa mücadelenin devamında mutlak galibiyet olma ihtimalini göz ardı edemeyiz..
Elbet bizlerde mağlubiyete düşmemek için mücadele içindeyiz, ancak samimiyetimiz ve şuurumuz acaba günden güne gelişiyor mu yoksa sinsice törpülenerek ziyan mı oluyor bunun muhasebesini de mutlak diri tutmalıyız, boşluk ve rehavet mağlubiyetin hazırlayıcısı olduğu hafzalarımızda yer etmelidir.
İnşaallah şer odaklar nasıl ki kendi emelleri için dünyayı ateşe vermekten çekinmiyorlarsa, bizler de haklı ve hakikata dayalı kutsallarımız için her an teyakkuzda olmaktan bir sanise dahi gevşemeden güçlü ve birlikte hareketin düşüncesinde olmalıyız..
Yeni Türkiye için kazanılmış haklar,eserler ve refah seviyemizin daha da yükselişe geçmesi için önümüzde hedef olarak belirlenen 2023 hedeflerimizin heba olmaması ve dış mihrakların daha fazla cesaretle üzerimize gelmemeleri adına İDAM yasası mutlaka sözde kalmadan hayata geçirilmesi elzemdir. Yasalarımız güçlü ve caydırıcı oldukça yürüyüşümüz kolaylaşacak, üzerimize doğrultulan tazyikler hafifleyecektir..
Evet İDAM yasası sözde kalmamalı ve elan anayasamızda yerini almalıdır, İDAM yasası yeni Türkiye’nin iktisadını,refahını, cesaretini ve kimliğini dünya liderliğine götürecektir..
Aksi durum ise yeni Türkiye için teröre kaymak, kaosa bal, şer güçlere vazgeçilmez bir oyuncak olacaktır..
Millet olarak yakaladığımız asil ruhu, ecdadımızın samimi hasletlerini içimizde uyandırmışken bunun asimile edilmesine müsade etmemeliyiz..
Dosta güven, düşmana korku veren dirilişimizi heba etmemeliyiz.
Mazlumların umudu, sömürülen insanların, katledilen müslümanların istikballerine kastetmemeliyiz..
Yeni Türkiye hedeflerini yarıda bırakarak heba olmasına rıza göstermemeliyiz..
Eski Türkiye girdabına tekrardan dönüşün kanallarını kökünden kurutmalıyız..
Yani İDAM yasası elan,hemen,mutlaka Yeni Türkiye’nin anayasasında yerini almalıdır.
Millete ihanet edenleri ’Hero’ ilan edenlerin ihanetlerini baş üstünden alıp ayaklar altına koymanın tek ve yek yolu İDAM yasasının kanunlarımızda olmasından ve uygulanmasından geçmektedir..
YORUMLAR
Faşizm böyle bir şeydir. Bir başkasının yaşama hakkını elinden almak , despotizm ile korku salmak demokrasinin bütün ilkelerinden men etmek için her yol mübahtır.
Başa çıkamadıysan ortadan kaldır... Ancak ortada bir tuhaflık yok mu ? KANDIRILDIK sa madem nerde bu kandırılmış sorumlular ?
Madem ki asmaya kesmeye girişeceğiz damatları ön sıraya mı alsak ?
Totaliter seviciliği kimseye hayır getirmez dostum. Eğitimin içini bosaltmayacak sın mesela. ATATÜRK ilke ve inkılapları ezber edilmeyecek anlaşılıp anlatılacak.
Geçmişimize sahip çıkmakla yeni saray eşrafı yaratmayı karıştırmayacaksın...
Adil yargılanmak istiyorsan günün birinde adalete sahip çıkacaksın...
Bir gün birileri belki de haksız bir sebeple sırf onlar gibi düşünmüyorsun diye asmak isterse ne yapacaksın?
Ülke yönetimine el atmayı kafaya koymuş ve fikir üreten biri için vizyonunuz pek dar efendim.
Siz böyle pervasızca mangalda kül bırakmayınca cevap olacaktı. Üzgünüm
Sevgilerimle
Den(iz) tarafından 8/3/2017 11:01:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Taha Yasin Gülbeyaz
*Ortadan kaldırmayı,devirmeyi,kanlı darbe yapmak, kanı akıtanlar kim?
* Vatanına,dinine,milletine ihanet eden kim varsa asılsınnnnnnn, hatta ihanet edenleri savunan,koruyan kollayan kişilerde asılsınnn.
*Sandığın olduğu her rejim demokrasi rejimidir..totoliter demek sadece acizlik..
*Eğitimin içini boşaltmak isteyenler derslik artışı ve öğretmen ataması yapar mı?
*Yeni saray eşrafı yaratma sözünüz benim literatürümde yoktur..yaratmak Allah'a mahsustur..ica çıkarma..
*Adalete hergün sahip çıkmak lazım sadece lazım olunca değil..
*Müslümanlar tarih boyunca haksız yere hiç kimseyi asmamıştır..dinin kuralları bellidir..katliam ve mezalim yapanları Türkiye dışında ve türkiye dışındaki kefereye piyonluk yapanlarda görebilirsin.
*Vizyon darlığı ve sığlığını cumhuriyet dönemindeki despot idarecilerde gayat açık görebilirsiniz.. teknolojiden,ekonomiye,,sağlıktan ,eğitime,adaletten,ulaşıma dünya istastiklerini altüst eden yeni Türkiye'nin mi vizyonu dar? bu gerçekleri nerede sakladınız siz?
*Estağfirullah ne iyi ettiniz de yorum yaptınız,bilakis mutlu oldum ülkesini ve milletini sevenleri ve hizmet edenleri daha bir samimiyetle sevme şevkimi artırdınız..ben teşekkür ederim üzülmeyiniz yeni Türkiye size ,bize,hepimize hayırlı olsun,vatan ve millet düşmanlarına da inşaallah dar olacak yada mezar olacak...
Düşüncelerine saygı duyuyorum ama idama karşıyım dostum.
Saygılarımla.
Taha Yasin Gülbeyaz
bir nebzelik düşüncelerimi burada belirttim umarım Türkiyenin kalkınmasına,yoluna emin adımlarla devam etmesine,terör belasının kökünün kurutulmasına,kargaşa çıkarmak isteyenlerin heveslerini kursaklarına tıkayacak İDAM yasası tezzamanda cennet vatanımızda hayata geçer.
tekrar teşekkürler