- 1038 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAFA KARIŞIKLIĞI
ÇOK SEVDİĞİM ASKER ARKADAŞIMDAN MESINCIR YOLUYLA CEVAPLAMAM GEREKEN BİR YAZI ALDIM. ACİZANE BİRŞEYLER KARALAMAYA ÇALIŞTIM. DİN ALİMİ DEĞİLİM. OLMAKTA İSTEMEM, ÇÜNKÜ EN BÜYÜK HATALARI ONLARDA BULUYORUM.
EĞER BİR YERDE BİR HATA VE YA YANLIŞ BİR CÜMLE YAZDI İSEM LÜTFEN BENİ BİLGİLENDİRİNİZ ... Selamlarımı gönderiyorum...
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
İŞTE ARKADAŞIMIN BANA GÖNDERDİĞİ YAZI
"Selam Ben Sizi Yaratan....
Simdi Pakistanda bir kiz cocugu yaratiyorum.8 yasinda babasi tarafindan islami usullere gore evlendirilecek.Sonra bunalima girip intehar edicek bende onu Cehennemde yakicam.
Somalide bir erkek cocuk yaratmistim 12 yil evvel. Nerede yigecek varsa hep uzagina koyuyorum.Acliktan geberdi geberecek.
Turkiyede bir kiz cocuguna 5 erkege tecavuz ettirdim.Babasi bilse kesicek.Utancindan kimseye soyliyemiyor..Onunda kaderini ben yazdim...Isyan ettigi icin onuda Cehennemde yakicam...
Venezuellada bir cocugu iki basli yarattim sirf geyik olsun diye..Burda cebraille cok guluyoruz...
Hindistan da bir babayi evdeki 8 cocuguna ekmek gotururken kaza yaptirdim öldü.8 cocuk göt gibi ortada kaldi..Onunda kaderini ben yazdim...
Israilde bir yahudi oglani musluman bir kiza asik ettim.Kizin babasi duyunca kizi kursunladi..
Onuda cehennemde yakmayi planliyorum...
Dunyaya getirdigim milyonlarca bebek kanser.Yakinda olucekler..Onlarinda kaderini ben yazdim...
Tecavuze uğrayan kadinlari tasliyarak olduriyolar..O kadinlarin hepsini cehenemde yakicam...
Ekrem inancdizligimdan değil sorgulamaları sonucu bunlar beni düşündürüyor.
Bu konuda senin bilgi ve fikirlerini almak istedim.
Bu yazıyı o nedenle sana gönderdim kardeşim".
YUKARIDAKİ YAZIYA ACİZANE CEVABIMDIR
Kardeşim Murat!!! Bilirim ki çok rahatsızsın… Adaletsizliklerden, ahlaksızlıklardan, dinde varmış gibi koyulan kurallardan, mazlum ölümlerden, dünyanın gidişatından vs. vs.
Kardeşim Murat!!! Bana sual ediyorsun… Kardeşim bunlar neden böyle diye…? Rahatsızlığını, onlar adına çektiğin; derinden acıları paylaşıyorsun. Bu senin; Dini, dünya ile ilişkilendirdiğinde çektiğin acılar seni sorgulamaya yönlendiriyor. Bu sorgulamalar ise biz aciz insanları inacın dışına atabiliyor. Bu nedenle çok dikkatli olmaklazım diye düşünüyorum. Ben biliyorum ki, yüreğin inancının gülleri ile doulup taşıyor… Sadece vicdanını dinle ve oradan cevap ver olup bitenlere… kalıpsal ve güç olarak hiçbir kötülüğün önüne geçme şanşımız yoktur. Bütün gördüğümüz kötülüklere aşağıda da belirttiğin gibi; kalben ve vicdanen buğuz etmektir en büyük gücümüz…
Kardeşim bir din alimi değilim ve olmakta istemem…
Bir düşün ; Peygamberimiz Hz. Muhammed (SAV) ümmi idi ve Yüce Mevla onu; Bütün Alemlere Rahmet ve bütün insanlığa son peygamber olarak seçti ve son dinin adını da “İSLAM” tabi olanlara da “MÜSLÜMAN” denildi. Bizler O Peygamberin ümmeti İslam ile müşerref olmuş birer Müslüman’ ız. “İSLAM” kelime anlamıyla teslim olmak anlamına gelse de, kalıpsal olarak teslimiyetimizi bu günkü sistemlerin vicdansızlığına bağlayarak yerine getiremesek de; ruhen ve vicdanen teslimiyetimiz sonsuzdur bilirim. Bu gün; Toplumlardaki acılara ve adaletsizliklere ve ahlaksızlıklara isyanımız bundandır.
Kardeşim Murat!!! Gerçek İslam’ı arıyorsan ki; belli dir arıyorsun… Peygambere dön ve onun hayatını, yaşamını adaletini, inceliğini, nezaketini incele… İşte o zaman bu günkü sistemlerin koyduğu bütün kuralların boşa çıktığını göreceksin. İslam Sosyal Adalet demektir, İslamda acı yoktur, İslamda mazlum yoktur eğer varsa ki; mazlumun yanında olmak vardır…
İslam öyle bir din ki!!! Ve İslam Peygamberi öyle bir peygamber ki; adaletinden en küçük bir taviz vermemiş ve Kur’ anın hükümlerine hareket etmiş büyük bir devrimci… Büyük bir önder... Düşün... en küçük amcası Hz. Hamza’yı Uhud Saşında şehit eden Vahşinin İslam’ı kabul etmesi ve sonra pişman olup İslam’ı seçmesi ve o Büyük Peygamberin onu affetmesini düşün. O yüce Peygamber’ in amcasının şehit edilmesi gözünün önüne geldiğinde ağladığını düşün.
Kardeşim Murat!!! Aklımızı sorgularla dolduracağımız bir “İSLAM” yoktur. İslam Rahmet ve merhamet dinidir. Bu gün dünya da, gerçek İslam’ la yönetilen bir ülke de yoktur. Sonradan koyulmuş kurallara ve İslam adına kabul görmesi için zorlanan gaddarlıklar ve vahşetler vardır. Bütün bunlar bizim aklımızı kurcalar ve sorgularız. Sorguladıkça ve bu günkü yanlışları gördükçe çamberin dışına atarız kendimizi…
Allah insanlara sınırsız bir özgürlük ve irade yeteneği vermiştir. İşte bu özgürlüğümüzü ve irademizi nasıl ve ne şekilde kullanacağımız ise bizlere bağlıdır…
Kardeşim Murat!!! Huzur… Hayatın büyüsü olsa gerek ve varlığımızın teminatı, ruhumuzun aydınlanması, gecenin güneşi, sevginin, saygının, adaletin duyumsanması, doyamadığımız ve soluduğumuz düşler, arzuladığımız herşey, Kavuşmasak bile hayalini kurduğumuz o ışıklı yol “İSLAM”ın içersinde mevcuttur…
Kardeşim Murat!!! Zamanın ve mekanın göreceliği bizleri aldatmasın, bizleri yanlış düşüncelere sevk etmesin. Bu günkü gördüğümüz izafi durumlar, İslam adına işlenen cinayetler bizi yanıltmasın. Bu nisbetle sorgulayacağımız tek şey sistemlerdir. Mücadelemiz bu olmalı…
Kardeşim Murat!!! Hayal gücümüz sayesinde bütün zorlukların üstesinden gelebiliriz. Dünyaya baktıkçe uzaklaşırız kendimizden ve uzaklaştıkça kendimizden sorgular başlar ve yalnızlık katsayılarımız arttıkça artar… Şüphelerimizi bu günkü varlık almeinde meydana gelen olumsuzluklarla kıyaslamaya kalrsak büyük bir inkarın içersine saplanmış oluruz. Bütün bu olan bitenler bizi farkındalık düzeyine erişmemize engel olmasın… Mutsuz birliktelikler, göstermelik sevinç dalgaları, ölümler vahşetler bizi insanlığımızdan uzaklaştırmasın… Bize bu gün dikta ettirilmeye çelışılan din!!! Susmak, kabullenmek ve cenneti beklemek… böyle bir din yoktur kardeşim.
Kardeşim Murat!!! Bana anlam yüklemen ve yukarıdaki yazı ile ilgili benden bir cevap beklemen gerçekten beni korkuttu. Bilgi, duygu, anlam ve mantığın, sevginin ve saygının yok edildiği bu varlık alemin de bizim sarılacağımız yegane olgu koşulsuz inanç , sevgi ve saygı olmalıdır…
Kardeşim!!! Din alimi değilim… olmakta istemem… Çünkü Allahın bize verdiği akıl ve tabi olmamız için Peygamber, inanmamız ve iman etmemiz için bir kitap gönderilmiştir. Bundan gayrısı yalandır. Dünyada olup bitenler bizi inanç konusunda şekillendirmez inşa Allah. Biliyorum ki sevginin gücü galip gelecektir. Mevla insanlığı sevgisinden yaratmıştır.
Kardeşim!!! Bütün bu yazdıklarımı sana cevap olsun diye yazmadım. Bu arada kendimi de sorguladım. (Ben zamanın neresindeyim ve nereye gidiyorum) Eğer yazdıklarımdan size doğru bir parça ışık gönderebildi isem ne mutlu bana. Sevgi ve selamlarımı sunuyorum.
Ekrem SAYGI
31.07.2017
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.