düş'eşim
en güzel hikayemizin yarım kalan yerindeyiz hepimiz
devam tuşu olmayan bir filmin unutulmaz replikleri hafızamızda kazılı
zaman geçmiş
geçiyor da..kimin umurunda
gölgemizi karanlığa emanet etmişiz
kalbimize doğan güneşe
dönmüşüz yüzümüzü
artık her yer yeşil
her ufuk sınırsız mavi
iki duanın tek ses aminiyiz nasılsa
kabulünden şaşmayacak bir inançla..
düş'eşim Yazısına Yorum Yap
"düş'eşim" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
27 Temmuz 2017 Perşembe 18:21:43
Çok iyi gözlem yapan ve farkındalığını da muhteşem ifade eden bir yeteneksin Fransız. Çok isterdim ki politika ile ilgilen. Milyonlarca insanı peşinden sürükleyebilecek ikna mantığın var çünkü.
Mutluluk seninle olsun
fransız
@fransiz2
teke tek ilişkilerde yalan yok başarılı olduğumu söyleyebilirim lakin kalabalıklara karşı antipatim var.. ortak hafıza..ortak akıl veya ortalama olan her şeye karşın.. bu yüzden başarılı olacağımı sanmam.. ama sözlerin hakikaten kadife gibi ruhu okşar türdendi.. ve epeydir sana karşı da negatif hislerle doluyken bu yorum sahici bir mahcubiyete sebep oldu içimde..
mutluluk hepimizin üzerine olsun.. teşekkür ederim
mutluluk hepimizin üzerine olsun.. teşekkür ederim
İpekyildiz
@ipekyildiz
Yaw gene mi? Bir kere de pozitif olsa gerçekten şaşırıcam :))) ne yaptım da negatif oldu peki ?
fransız
@fransiz2
ne yapacan.. hoşuna gitmeyen yorumu spatula ile kazıdın sayfanda :)
bağır çağır dilersen küfret..hem yabancı mıyız sanki.. valla gıkım çıkmaz o kadar lakin sevmediğin yorumu silmek niye.. çook içerledim çokk :)
bağır çağır dilersen küfret..hem yabancı mıyız sanki.. valla gıkım çıkmaz o kadar lakin sevmediğin yorumu silmek niye.. çook içerledim çokk :)
İpekyildiz
@ipekyildiz
Aaa... Yanlış ifade etmişim, yorumu silmek değildi amacım yorumuna yazdığım cevabı silmek istedim ! Yoksa senin yorumun gayet güzeldi ! Boşuna kırılmışsın, yorumların her zaman özeldir ve benim cevaplarımın da bazen herkes tarafından bilinmesine gerek yoktur! Belki yorumlarına cevabı özelden yazarım bundan sonra böylece küsmeyiz :))) ya da daha fena olur düşman oluruz, çünkü ikimiz de pek inceyiz :)))
Barıştın di mi Fransız! Kırdıysam lütfen affet !
Barıştın di mi Fransız! Kırdıysam lütfen affet !
fransız
@fransiz2
estağfurullah.. affetmek ne haddime.. demek ki yanlış anlamışım.. hem uzun sayılacak bir hukukumuz var sayılır geçmişe dair.. ve sanırım aynı olabilecek pek çok haslete sahip olunca.. bazen itebiliyoruz diyelim.. nihayetinde anlamak ve anlaşmak mühim öyle değil mi..
barıştık hadi :)
barıştık hadi :)
İpekyildiz
@ipekyildiz
Depremde bahçede trambolin üstünde uyumaya çalışırken gökyüzüne bakınca aydede ile pek samimi olduk. Dedi ki bana bizim Fransız pek Bi Fransız sana. Aaa dedim yok yok biz eski birbirimizi iten tipleriz ama çekmeyi de biliriz. Eski düşmandan düşman olmaz ancak barışan olur .Sonra düşündüm haklı olabilir ve yazdım yorum , iyi ki yazmışım gerçekten kırmışım seni; bak Allah ın işine deprem sayesinde bakınca gökyüzüne anlayabildim kırdığımı seni. Neyse hadi yine iyiyim :))) affedildim
fransız
@fransiz2
deprem mi yaşadın sen yakın zamanda.. ve ay dede ile beni mi konuştunuz..
ne hoş.. hem zaten bizim kızıp barışmamıza en az deprem gibisinden büyük şeyler vesile olabilirdi.. ay dede de cabası :)
ne hoş.. hem zaten bizim kızıp barışmamıza en az deprem gibisinden büyük şeyler vesile olabilirdi.. ay dede de cabası :)
İpekyildiz
@ipekyildiz
Ya evet deprem yaşamak çok hoştu gerçekten! Ay dede seni seviyor :))) bence...depremde bile önce seni sorduğuna göre :)))