- 1073 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Benim Dedem...!
Saygıdeğer Dostlar
(Bu yazım 24 Temmuz 2014 tarihinde aşağıdaki sitede yayınlanmış olup tekraren yayınlama gereği duydum. Zira tarihe dikkat ederseniz 15 Temmuz 2016 hain kalkışmadan tam iki yıl önce. O zamanlar kahraman Türk Askerini, Ay Işığı, Gün ışığı, yıldız ışığı, balyoz, kazma, kürek, Ergenekon vs. adları altında saçma sapan gerekçelerle hain ilan edip, Genel Kurmay Başkanını bile tutukladık. Devlet ve Millet olarak sorgusuz sualsiz her sakal bırakıp cüppe giyene biat ettik. Biz yazdığımız zaman, iktidara oy vermeyenler yazdığı zaman hiç kimse ciddiye almadı ve hatta din düşmanı ilan edildi. Sonra pardon dediler ama iş, işten çoktan geçmişti. İnşallah bundan böyle devlet idaresinde gaflet olmaz. Zira devlet yönetiminde gaflette ihanettir.)
İşte dedesi ve dedesinin babasının kahramanlıklarıyla övünenler ithaf olunur)
............
Benim babamın dedesi Çanakkale şehidi ve ben şehit torunuyum… Benim babamın dedesi Sarıkamış şehidi ve ben şehit torunuyum… Benim dedemin kardeşleri Yemen’e gitmiş, Kore’ye gitmiş ve bir daha dönmemişler ve ben şehit torunuyum diye dedeleriyle, dedelerinin dedeleriyle övünen bir kesim var ve ben bunların lafebeliği mantıklarına hayranım.
İyi, hoş. Babanızın dedesi ya da denizin babası gerçekten de söylediğiniz gibi adı geçen yer veya olaylarda şehit oldu. Cenabı Hak onlara rahmet etsin, mekânları cennet olsun inşallah. Peki onlar ne uğruna, hangi değerleri uğruna şehit oldu bunu hiç sorguladınız mı?
Onlar, bu kutsal vatan topraklarına yan bakanlara ders vermek için, Onlar, bu topraklarda namahrem ayaklar gezmesin diye, Onlar, benimle övünecek olan torunlarıma bir kutsal vatan emanet edeyim diye, Onlar, ben torunlarıma kutsal bir kitap, kutsal bir din emanet edeyim diye şehit oldular. Cenabı Hak onlara rahmet eylesin. Mekânları cennet, makamları cennetin en üstlerinde olsun inşallah.
Eeee… Gelelim şehit torunları size…
Peki, siz dedenizin torunları olarak size emanet edilen, uğrunda şehit oldukları o kutsal değerlere ne kadar sahip çıktınız?
Kutsal vatan topraklarına yan bakanlara ders vermek bir yana şimdi o topraklara yan bakmayanlara ders veriliyor.
Bu topraklarda namahrem ayakların gezmesi bir yana bu topraklara her basan ayak artık namahrem.
Onların kendileriyle övünecek olan torunlarına emanet edilen topraklarda bakın neler oluyor:
- Diyarbakır – Bingöl Karayolu bölücü hainler tarafından yirmi dört gün süreyle trafiğe kapatılarak araçların geçişine izin verilmiyor. Daha da önemlisi bu olayı hiçbir tv kanalı haber yapamıyor, bazı cesur bir iki gazetenin dışında hiçbir gazete yazmaya cesaret edemiyor.
- Diyarbakır’da bir askeri birliğin bahçesindeki gönderde asılı Türk Bayrağı yine hainler tarafından indirilerek ayaklar altına alınıyor.
- Doğu ve Güneydoğuda akşam güneş battıktan sonra ne asker ne de polis sokağa çıkamıyor
- Her gün devlet malına zarar verilerek, polis otoları, okullar ve hastaneler yakılıyor
- PKK en sonuncusu 6 Mayıs 2014 günü olmak üzere bu vatanın askerlerini kaçırıyor altı aydan fazla elinde esir olarak tutuyor ve bu devlet bir şey yapamıyor bir yana, sonra devlet tarafından onlar hain ilan ediliyor
- Sevr misali, Doğu ve Güneydoğu da ordun terhis edilmiş, polis görev yapamaz durumda
- Orduda komuta kademesi, çeşitli adlar altında uydurulan suç düzenekleriyle ceza almadan mahkûm edilmiş, düşmanların ekmeğine yağ sürülmüş.
- Terörle mücadele eden ne kadar asker, polis varsa çeşitli bahanelerle gece sabaha karşı evleri basılarak hemen hemen hepsi tutuklandı ya da görevden uzaklaştırıldı. Daha sonra mahkemelerce serbest bırakılsalar da tüm heyecanlarını kaybettiler. Zira bu vatana hizmetlerinin karşılığı olarak adeta cezalandırıldılar.
Ey şehit torunu:
Şehit dedenin sana emanet olarak bıraktığı kutsallarına karşı yapılan kuşatma hareketlerinin binde biri dahi olmayan yukarıda maddeler halinde sıraladığımız ihanetlere karşı sen ne yaptın?
- Şehitlerin kanı yerde kalmayacak, kaldı
- Akıttıkları kanda boğulacaklar, sen boğuldun
- Terörle sonuç alınamaz, en alası alındı
- Terörle bir yere varılamaz, varıldı
- PKK bayrağı taşıyan barışçı, Türk Bayrağı taşıyan çapulcu
- Türkiye büyük devlet, onu bölmeye kimsenin gücü yetmez, sadece PKK nın gücü yetti diğerlerine gerek kalmadı. Zira Kürdistan fiilen kuruldu, resmiyet kazanmaya çalışıyorlar, tüm çabalar bunun için
- KCK nedir biliyor musunuz? Biliyorsanız bunların suçu neydi? İçeride bir tane KCK tutuklusu kaldı mı?
- Sayılacak o kadar çok şey var ki sayfalar yetmez.
Bunları kimden destek alarak yaptılar. Neyin karşılığında yaptılar, senin bu olaylar karşısındaki tavrın ne oldu? Sen bunları yapanları adım adım takip ediyor musun etmiyor musun, onları destekliyor musun, desteklemiyor musun? Seçimlerde kimlere oy verdin?
Ey şehit dedenin torunu:
Senin deden gerçekten övgüye layık ama sen onlarla övünmeyi hak etmiyorsun.
Sen şehit dedenin emanetlerine ihanet ettin. En azında o emanetleri koruyamadın, ihanet edenlere cahilce, küçük ve günlük çıkarlar uğruna destek verdin ve vermeye de devam ediyorsun.
İşte bu nedenledir ki ben şehit torunuyum demek sana yakışmıyor.
Sen şehide kelle diyenlerin yanındasın, sana bu yakışıyor
Bu yazı: www.ulkucuhaber.com/makale/erdal-koca/benim-dedem/1234.html adresinde yayınlanmıştır 24 Temmuz 2014
tarihinde yayınlanmış olup noktasına virgülüne dokunmadan buradan takrar yayınlanmıştır.
erdalkoca.com
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.