- 673 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Depremde görünmeyenler
İstanköy depreminde Bodrumda yaşananlar habercilik faciasıdır... Türk haberciliğinin kokuşmuşluğunun ve yalancılığın ve riyakarlığının kanıksandığı içselleştirildiği bir durum... Halk da sahibinin sesi... Yaklaşık 7 şiddetinde deprem ölen yok... Yaralananlar hafif... Evlerin yüzde 98 sağlam yüzde ikisinde çatlamalar var... Sadece restorasyonuna müsade edilmeyen binalarda biraz hasar var... Peki halk neden Bodrumu boşaltıyor... Çünkü Azrail işini yarım bırakmaz... Yollarda ve gittikleri yerde cesetleri kokuncaya kokuşmuş düzenlerinde helak oluncaya kadar gidecekler ve ölüsevici olarak yaşayacaklar... Hak ettiklerini de bulacaklar...
Ama biz tarihe bu şiddette bir deprem olupta kimsenin kötü mimariden dolayı ölmediği, insanların bahçelerinde yüzde 60 yeşil alanlı bahçelerinde aileleriyle birlikte biraz korku çokca şükürle güven içinde geçirerek geçtiklerini not düşeceğiz... İstanbulun ve karadenizin yağmur ormanlarına aç gözlülükle saldıranlar kıyamet koparken bir ağaç için kendilerine merhamet edileceğini unutan insanlardır... Unuttukları şey Allahın onlara vaad ettiği helak tır ve onları yakalayacatır... Bodrum da evliyalar erenler yok dolayısıyla yalnız Allah a ibadet ediyor yalnız O ndan mağfiret diliyoruz... Zilzal süresini unutmayın... Helak olduğunuz amelleriniz aklınıza gelir... Ve Allah rızası için imar planındaki yeşil alanlara rant gözüyle bakmayın... Allah bize onları bu depremde bile rahmet vesilesi yaptı...
YORUMLAR
Tarihe not... Dereköyde yazları akmayan dere az da olsa akmaya başladı... Mumcular yalıçiflik te köylüler yeni "düdenler" gördüklerini eskilerin çaplarının büyüdüğünü söylediler. Mavi tura çıkan yolcular denizde yuvarlak çukurlar gördüklerini söylediler bazıları çukurlardan su kaynadığını gördüğünü söylediler. Akyarlar ve gümüşlükte oturan bazı insanlar gökyüzüne alev fırladığını söylediler. Gümüşlüğün üstünde sis bulutu olduğu depremden sonra gözlemlendi. Depremden önce tavuklarda ve köpeklerde olağan üstü tepkiler gözlemlendi.ve artcı depremler hala devam ediyor...