Sizce sevmek nedir ?
Sizce sevmek nedir ?
0, na…
Sevgi,sevmek,sevilmek…
Sevmek en güzel kelime bence,hep derim tüm harfleri ile sevmektir.Yüreğinde taşımaktır,izdir,ses tir,hasrettir,acıdır,yoldur,uzak diyarların yolcusudur,bazen erişilmezdir,sonsuzluktur,gökyüzüdür,uçsuz bucaksız denizdir,dalgadır,mavidir.
Sevginin sınırı yoktur.Emek ister,ömür ister.Sevgi bir duygudur,akan bir ırmağın sesidir,şırıltısıdır.Vatanı yüreğimizdir.Oradan doğar,sonra yolunu bulur ,akabilirse akar gider.Sonu mutluluktur.Sevgiliye giden yoldur.Yok eğer tıkanır bir yerlerde kalırsa,acıdır,yakar seni,en derininden.Sonu mutsuzluğu yaşamaktır.Özünde kendinle mücadeledir,hesaplaşmadır.
Severken,sevildiğini bilmek en büyük mutluluktur.Sevginin ölçüsü yoktur.Çiçek gibidir,sulamayınca solar,kurur gider.Hep bir gül olmayı düşlemişimdir.Gül,ü herkes sever,zaman zaman çiçekleri solsa da kurusa da;bir başka yerde hep açar,kokusuyla seni başka diyarlara götürür.Sevgidir,sevilendir.
Sevmek birbirine bağlanmaktır.Aynı duyguları hissetmek,aynı yöne bakmaktır.Ama bazen sevmek yetmiyor.Sevmek acı çekmektir.Yüreğimize yerleşen acı bir duygudur,tuhaftır,hoştur,tutkudur.Mavili renkler,sevimli hisler.Bel ki de ,aşkla karışan en özel duygu karmaşası.Sevmek bir ömür,sevmek sonsuzluktur,gökyüzü gibi mavidir,deniz gibi,okyanus gibi,ucu bucağı olmayan ömür çiçeği.
Sevgi dilsizdir.Yüreğinde taşır,hissedersin,en anlamlı duygu yoğunluğunu yaşarsın.Kimseler bilmez,bir tek o bilir,yüreğin.Konuşamayan hisseden en güzel yürek kalbin.Yücedir,sevmektir.Yüce rabbimin bizlere bahşettiği o özellik.Kıymet bilmediğimiz,ya da çokça değer verdiğimiz.Bilmiyorum çok yoğun yaşadığım özel duygular.Sevilmediğini bilse bile,içinde taşıdığı umudu canlandırmaya çalışan saf temiz duygu.Severken, belki kim bilir? Bir gün diye,hayallerinin gerçekleşmesini arzular.
Sevmek onu düşünmektir.Özlemektir,sevmenin yolu yokuştur.İçinde hep bir hüzün vardır,bakışları hep nemlidir.Gecesi,gündüzü hep onadır.Korkar,çekinir,anlatamaz,paylaşamaz.Yüreğinin sesi olur.İçinden kendi kendiyle konuşur.
Sevgi güldür,gül çok sevilir.Kokladıkça o güzel kokusunu insan hep içine çekmek ister.Hoştur,seni alır götürür.Renklerinin bile bir özelliği vardır.İçinde bir gülüş vardır,tebessüm eder.Bazen de bir damla istemeden akıverir,yüreğinin en gizil yerinden,saklanmıştır duyguları.Mis kokulum,canım,dünyam,güzelliğim,yaşamımın anlamı,gönlümün sultanı diye derin bir iç geçirir.
Benim kalbimin esiri sevgidir.Hisseden yüreklere,gülen gözler çok anlam taşır.Bazen de içindeki yalnızlığındır,paylaşırsın onunla,onca güzel özel duyguyu.Yaralarına merhem olur,süsler seni,hayallerine ortak olur.Gökyüzüne bakıp düşler kurar.İlmek, ilmek işlenir yüreğine,söküp atamasın diye.Hissettikçe özelleşir.Seni seviyorum diyemesen de,içinden binlerce kez tekrarlamışsındır.Kendinle oynadığın bir oyun gibi.Her güzelliği paylaşır,acıları içine gömer,yüreğini susturur,yaralar,susuz kalırsın,ama yine de hissedersin.
Sevgi benim kalbimin baş köşesindedir.Aşkla sevmek,sevgi dolu gözlerle beklemek.
Yüreğiniz hep sevgiden yana olsun.
Hiç bitmesin…
Sevgiyle kalın…
Gül…
(Sevgiyi sormuştun bana işte benim sevgim.Her zaman söylerim,sevgi hissedilir,o bir duygudur,kimselerin bilmediği.Bence sevgi yazıldığı gibi,hep şiirlerde,romanlarda,sinemalarda,oyunlarda kalır.Gerçeği yok,ya da ben bilmiyorum.Sevgi yürektedir,en derininde,gizlidir,sonsuzdur.)
YORUMLAR
Birçok kişi aşkın yalan olduğunu düşünür, eğer yalansa acısı niye bu kadar gerçek? .... Ve en sonda swvgi şiirlerde, kitaplarda sinema oyunlarda... Gerçekte yok yada ben bilmiyorum... Bu bilmiyorum un yani ben inanmıyorum olduğunu düşündürdü bana ve yazının başı ile sonu da çok çelişkili... Bilmeyen yada yaşamayan biri bunları anlatabilir mi? Bu sözde bana hiç yabancı değil... Sevgiyi yeniden düşünmek adına güzel bir yazı, yazar kendi çıkmazında kalmasaydı daha da güzel Olabilir "miş. Yüreğiniz sevgiyi yaşasın ve sinema kitap oyub değil de gerçekten hissettiğinizi saklamadan yaşamak dileğiyle...
canseven
Ben sevgiyi yüreğimdeki gibi,hissettiğim gibi yazmaya çalıştım,gerçekten de sevginin sevgi olarak açıklaması bence böyle diyorum.Bazen her şey yazıldığı gibi,hissedildiği gibi uygulanmayabiliyor ne yazık ki,dikkat ederseniz çelişki dediğiniz de altta yazdığım kısacık bir notta.Yazı yoruma açıktır,öyle de düşünebilirsiniz.