- 933 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BEN ÖLMEDEN ÖNCE
(Allahü teâlâ, 40 yaşına gelen müslümanı, cinnet, cüzzam, baras gibi hastalıklardan emin kılar.
50 yaşına gelince hesabını hafifletir.
60 ulaşınca onu keremiyle rızıklandırır.
70 e gelince gök ehline onu sevdirir.
80 e gelince, iyiliklerini mükafatlandırır, kötülüklerini affeder.
90 yaşına varınca, onun geçmiş ve gelecek günahlarını mağfiret eder ve kendisini aile halkına şefaatçi kılar. Ve bir münadi ona, "Bu, dünyada Allahü teâlânın himayesine girmiş bir kimsedir" diye seslenir.) [Ebu Ya’la]
(Müslüman olarak ihtiyarlayan kimseye ikram eden, Nuh aleyhisselama ikram etmiş gibi sevap alır. Nuh aleyhisselama ikram eden de Allahü teâlâya ikram etmiş olur.) [Hatib]
***
Bu ayetlerden yola çıkacak olursak, genç yaşta göçenlerin vay haline!
“Her ölüm erken ölümdür” lafı dillere dolansa da yaş sınırı gözetmeden her gidenin ardından…
Asıl sorun, gidenin ardında bıraktığı buruk yürekler değil, gerçek anlamda kaç yaşında olduğudur.
Giden bir melek, güzeller güzeli bir İNSAN olsa da yaşadığı sürece…
Eğer zamansız kalkıp “Hadi bana eyvallah!” diyerek terki diyar etmişse bu alemi..
Artık onu hiçbir şey kurtaramaz!
Dünyevi günahlarının ya da sevaplarının önemi
Kalkacaktır!
Artık YAŞ’ ı konuşacaktır!
Her şeyi bir yana bırakın! Uzun yaşamaya bakın!
Kayıkçı sahilde kürek bırakır
Sevdalı yaralı yürek bırakır
Allah iyileri alır götürür
Kötüyü dünyaya direk bırakır!
Deseler de..
Ruhun şad olsun. Huzur içinde ol göçtüğün yerlerde.
Güzel insan gerçek usta ve değerli müzik adamı Harun KOLÇAK.
YORUMLAR
Bir ahh çeksem karşıki dağlar iniler...yok yok Himalayalar un ufak olur.!
Sözünü ettiğiniz sahneye bu gün face de rastladım. Gözlerim doldu. Evet son sahne gösterisiymiş neredeyse yardımla çıktı sahneye..Ama çok mutluydu..
Bu toplumu Yaradan bile silmişken defterinden!
Her geçen gün daha da batıyor ve son derece tehlikeli bir hal alıyorlar.
Doğru bildiklerinizi inandıklarınızı ideallerinizi her an savunacaksınız yılmadan.
Aksi olanlarını ise yerden yere vurup aşağılayacaksınız korkusuzca! En azından bir tutam tuzumuz olur çorbada diyorum.
Ben çok Teşekkür ederim anlamlı ve değerli yorumunuz için.
Sevgiyle Esenlikle Huzurla Kalınız.
.
Gülüm Çamlısoy
Sonsuz sevgi ve selamlarımla...
Duyarlı yüreğiniz dert görmesin asla.
duyarlı yüreğinize teşekkür ediyorum şahsım adına.
hayatta en büyük servet sevdiklerimiz ve yine sağlık ve boş yere birbirimizi kırıp döktüğümüz de yok yere yine hicap duyulası.
mekanı cennet olsun değerli sanatçımızın.
bu gün tanık olduğum bir haber yine bir ağızdan duyduğum:
sevgili Harun Kolçak son kez sahne aldığı gecede hastalığı sebebiyle yalpalamış sahnenin orta yerinde ve zikredilen cümle onun sarhoş olduğu iddiası ve akabinde aynı insanlar gözyaşı dökmüş ölümü sebebiyeti ile.
bu da göstermekte insanların iki yüzlülüğünü.
sevgilerimle sevgili gönül dostum.
hayat bir yerlerimizden çekiştiriyor ne yazık ki aslında hayata suç bulmak da nereye kadar doğru?