- 718 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İLK KUTLAMA
İLK KUTLAMA
Bizim tarihimizde 27 Mayıs 1960 darbesi, 1971 muhtırası,12 Eylül 1980 darbesi ve 28 şubat 1997 post modern muhtırası 27.nisan (E) muhtırası yapılmıştır. Ve onları yapanlar bu gün yaptıkları mezalimlikleri ile ile anılmaktadır. Yaşım itibari ile bunların hepsini yaşayan ve bazılarında eziyet çekenlerden biriyim hamdolsun.
O menfur darbelerde 15 Temmuz 2016 da olduğu gibi halkın taranması, özel birliklerin, cumhurbaşkanlığı konutunun ve meclisin bombalanması gibi eylemler olmamıştı. Ya 15 Temmuz kalkışması aynımı? Bunu yapanlar ve yapmaya teşebbüs ettirenler Allah (c.c.)ve yüce dinimizle bizleri aldatanlardı. Bu hain 15 temmuz darbe teşebbüsü İslâm adına Rahmani hizmet eden birimler için de halkımızın güvenini sarsmıştır.
O gece şahit olduk ki haktan görünerek bir nifak hareketi ile ülkemizi hedef aldılar bu fetocular. Bu ihanet girişimi bir kez daha gösterdi ki, İslâm’ı Kur’an ve sünnetin rehberliğinde en güzel şekilde yaşamaktır. Peygamber efendimiz (s.a.v.) ne bir cemaate nede bir mezhebe bağlı değil idi. O sadece kur’ana göre hareket etti. Onun için bizlerde sadece Kur’an’a ve sünnete uyarak yaşamalıyız.
Halâ Fetö örgütü ile ilişkisini sürdürenler haindir. Darbe teşebbüsü başarılı olsaydı bunlar Kenan Evren’den çok daha zalim ve gaddar olacaklardı( Kenan Evren’in adalet olsun diye bir sağcı, bir solcu astık sözü ile asabilmek için yaşını büyüttürdüğü ülkücü kardeşlerimizi astırması ebediyen unutulmayacak). Akıl almayan iftiralarla kendilerinin dışındakileri bertaraf edeceklerine emin olunuz.
Samimi itirafta bulunup pişman olanlar, başımızın tacıdır kardeşimizdir. Sinsice uyuyan ve hala fırsat kollayanlar düşmanımızdır. Onların da lâyık oldukları ceza ile cezalandırılmalarını isteriz. Onun için bir an evvel idam geri gelsin…
Bir taraftan terörle mücadele ederken, diğer taraftan bütün terör örgütlerinin ortağı durumunda olan Feto terör örgütünün darbe girişimi Türkiyemizin istikbalinin sigortası olan milletimiz püskürttü. Bir anda hepsi meydanlara, hava limanlarına koştu, tankların altına yattı, savaş uçaklarından kaçmadı, mermilere karşı göğsünü siper etti ve bu lanet teşebbüsün hakkından geldi. Selam olsun sizlere .
Ey şehitlerimiz. Siz kalplerimize gömüldünüz. Vatanımız için şehit olan sizleri ve gazilerimizi minnetle yadediyoruz. Milletimiz gönIünü ferah tutsun. Bu millet 15 Temmuz 2016 da bir kurtuluş savaşı daha kazanmıştır. Ne mutlu bu vatan uğruna can verenlere. Herkesin kardeş olacağı ve kucaklaşacağı, birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için koşuşturacağı bir kavram içinde olabilmemiz için herkesin aşırı gayret göstererek kardeşlik hedefine varmak istemesi ideali olmalıdır. Millî şairimiz merhum Mehmet Akif Aksoy’ un dediği gibi ‘’Sahipsiz vatanın batması haktır sen sahip olursan bu vatan batmayacaktır’’ Ve bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır. Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır’’
Allah (cc) razı olsun bu vatan aşkı ile dolu olanlara. 15 Temmuz demokrasi ve şehitleri anma günümüz kut ve mut olsun. O hain kalkışmayı ‘’unutma ve unutturma! Bütün olanlara rağmen halâ bu menfur teşebbüsü ‘’kontrollü darbe’’ girişimi diye değerlendirenleri de Allah’a (c.c.) havale ediyorum. Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.