- 862 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Şairin Kaleminden Eskiler
Bir Şairin Kaleminden Eskiler
Hepiniz bilirsiniz eskiler pek bi güzel dir.
Nacizane pek hatırlanmasa da unutulmaya yüz tutmuş alışkınlıkları vardır : Örneğin eskiden sahilde martılara simit atmak bir zevkten İbaret bir mutluluk ,huzur verirdi insana,lakin şimdi ise o güzel anların bile bir manevi değeri Kalmadı Ki , Alışkanlıklarımız git gide hafizadan silinmeye başladı .
Düşününce o eski zamanlarda zor şartlar aklınıza geliyordur. Eskiden çayların sobanın üstünde ağır ağır yanan ateşte pişerken ki çıkan o eşsiz dumanları, hava Şartları nekadar zor olsada tüm bunlara göğüs germek çokta zor değildir. Çünkü mutluluğun olduğu yerde sabır da Vardır ".
Eskiler Ahhh eskiler ...!
Şimdi Neredeler ?
Kim unutturdu bize eskiyi ?
Neden unuttuk bize huzur veren anları?
Isınmak için bir ateşin alevlenmesi gerektiğini .
nezaman unuttuk ?
Ateşi Yakmak İçin sabır gerektiğini ,
Sabrı öğrenmek gerektiğini nezaman unuttuk ?
Eskiler nezamandır yokmuşcasına üstü kapatıldı.
Gelenek ve Göreneklerimiz ne zaman bu kadar değişdi.
Eskilerimizin yerini ne zaman dır yenilikler aldı?
Birine özlem duyduğumuz da ona Mektup yazıp Özlemine ortak olmak varken ne ara özlemi unutur olduk ?
Mutluluğu bilen İnsanlarken ne ara eskileri unutur olduk.
"Hayatta en önemlisi mutluluk ,huzur derken ne ara daha fazlasını arar olduk."
Hep Beraber Otururken yaktığımız soba ateşinin üstünde pişen kestanenin bile mutlu ettiğini nasıl Unuttuk .
En değerli anları güzelleştiren anları
nasıl unuttuk ?
Küçük kutu gibi evlerde misafir ağırpadımız da Sevdiklerimizle Sıkış pıkış yatarken o ânın bile bizim için önemli olduğunu bazen bu ânların uzun sürmesini çok istediğimizi. Eskiden sevdiklerimiz le birlikte mutlu olduğumuzu Nasıl unuttuk ?
Yaşadığımız her zorlukta karşımıza çıkan her engelin nasıl üstesinden geldik ?
Ben cevap vereyim !
Sokaklarda gördüğünüz kadınlara bakın ozaman göreceksiniz nedemek istediğimi .
Bir kadının yaşantısı yüzündeki hayat çizgisinden belli olur..
Kadınların yüzündeki çizgiler size yaşlılık belirtisi gibi gelmesin , yüzlerindeki çizgiler hayatta karşılaştıkları zorluklar ve zor şartlarda nasıl. Yaşadıklarıdır binevi yaşantılarının izleri dir .
"Hayat okadar anlaması zor bir terimdir ki ,bir an mutlusundur bir an bakmışın hayat yine seni üzmüş ...
Ama her gerçeğin acı olduğunu da unutmayın herşeyin bir sebebi olduğu gibi,bir Süresi de vardır.
Unutmayın" hayat bir sınav dır." Bir şeyi aklınızdan asla çıkarmayın...! Üstesin den gelemiyeceğiniz şeyler imtihan olarak verilmez...
(Sinem Güçlü)
.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.