- 1284 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
HAYAT ÇOK KISSA VE TATLI
Baylar bayanlar 50 ve 60 yaşına girdim artık birşeye yaramam deyip hayattan kopmayın.Hayat yeni başlıyor.Kendi ayaklarınız üzerinde durun yaşlanmayı beklemeyin size yaşlı ve hasta muamelesi yapılmasına izin vermeyin .Ekonomik bağımsızlığınız varsa mümkün mertebe eşiniz yoksa yalnız oturun.Kendinize bir meşgale seçin .Ben yazmayı seçtim.Yazdikça var olduğumu anlıyor. Mutlu oluyorum.Evde oturmayı tercih etmeyin.Caninizi sık sık dinlemeyim.Tansiyon ve diyabet hastası iseniz hergün ölçüp moralinizi bozup gerilmeyin ,pozitif olun. Her şeye sevgi ile bakın güçlü olun,kendinize güvenin, sağlığınız elveriyorsa sık sık seyahat edin turlara katılın.Canınız istediği zaman dışarı çıkın oh be hayat varmış güzelmiş deyin.Sinemaya gidin ,parkta oturup bir kahve yudumlayın.Kafe kafeteryalara gidin müzik dinleyin size kimse niye geldin demez.Yürüyüşe çıkın yürüyün ağrılarım var demeyin ilk gün bir iki adım sonra adımlarınızi yavaş yavaş artırın .Benimde dizlerimde menisküs ve sıvı kaybı var hata doktorlar bir kaç dakika yürü bir yerde otur dinlen dediler.Ben ne yaptım her yere yürüyerek gittim.Evime bir durak kala indim yürüdüm.Dizlerim iyi ve yürüyünce ağrımıyor.Oturmayi fazla sevmem.Ben yazıyorum.Gunlerm dolu dolu şiir makale yazı hikaye yazmak ile geçiyor .Kitap okuyor ve gezmekle geçiyor.Çok mutlu oluyorum.Bazen arka balkonuma geçip oturuyorum bir Türk kahvesi bazen üçü bir arada bir sigaramı yakıyorum manzarayı seyrediyorum.Saatlerce o güzel havayı teneffüs ediyorum mutlu oluyorum.Bazen TV de bir yabancı film izliyorum. TRT 4 ü açıp TSM müziği dinleyip bazan eşlik bile ediyorum.Canim sıkıldığında hemen net üzerinde biletimi alıyorum kâh uçak kâh otobüs hangi saat bana uyarsa çıkıp gidiyorum.Ha kimemi kardeşlerime çocuklarıma hayat güzel ya! Ben hayatı doğayı insanları ve hayvanları seviyorum .Yaşamak güzel ,yaşamayı çok seviyorum. Ben zorluklar çekmedim mi ? Çektim intiharin eşiğinden geri döndüm.Birilerine ihtiyacım varken yalnız herşeye göğüs gerdim. Şimdiye kadar başkaları icin, sanki onların mutluluğu için görevlendirilmistim.Sanirsam iyi bir eş iyi bir anne, iyi bir evlat ,iyi bir babaanne oldum.Bundan sonra kendim için yasiyorum.Yasayacagim.Sizde deneyin.