- 1902 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
xxx
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
...................................................
.... ...................................................
....
....
...................................................
....
....
.....
....
....... .............................................
..........
...
....
...
...
............................. ...
...................................................
....
....
.....
....
....... .............................................
..........
...
....
...
...
.............................
YORUMLAR
Bilime dayandırınca sorgulamazsak dine dayandırınca sorgulayanları eleştirenlerden ne farkımız kalacak ..!
Bir inanç saf ve hazmedilebilir olduğu sürece neden olmasın ?
Var ya da yok meselesinden önce gelen varlık sebebimizin yerini göremedim bu yazıda . Bunca şeyi yapan insansa ondan başlardım ben olsam.
Anlaşılmaz olmak için mi karmaşıksın yoksa daha fazla indirgeyemiyor musun onu bilemedim . Genele baktığında bazıları için zorsun. Sayfalarca yazabilirsin de ne kadarını anlıyoruz ? Sadelikten asla vazgeçmem...
Sonuç olarak sevdim ben ... Bir iki noktayı da belirtince bence tamamdır eleştiri ve yorum.. Teşekkürler.
Sevgilerimle...
ah bizim aydınlarımız, sen tut bir film karesinden başla bütün felsefeleri ye yut, hayatı sorgula, kıçımıza yılan kaçmış bizim daha basit yaz, halka in.. daha önce yaptın şimdide başarabilirsin..
bacanak sadede gel, inanalım mı inanmayalım mı ? inanırsak yobaz, inanmazsak ateyist miyiz neyiz ?
siyah yada beyaza geçmeden ortada gri bölgede mi duralım diyon ne diyon..
HakkınSesi
Her insan gerçeği seviyorum diyebilir ama mutlaka kendisi için doğrular uyduruyor olabilir. Bunun sebebini bir başkasının doğrusunu fenomen olarak görmesi.
Şimdi amel vakti. Bilgi amelle test ediliyor. Gerçeği kimse söylemiyor.