- 542 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kıssadan Hisse
Bir zamanlar ,bilinmeyen diyarlar da, güzel bir yer varmiş.
Bura da anlaşamasalar da,birsekil de birlikte yaşar gidermiş ,oranın sakinleri
Bir gün onlardan gibi görünen biri gelmiş.Onlara.uyum sağlamıs, gel.zaman gitzaman bukişi çok sevilmiş.
Baska bir yerden gelen bir derviş,uyarmış onlari dikkat edin .Benkimseyi.yargılayamam ve bu sizin imtihanıniz demiş.
Derken bir gün o uyumlu kisi ,dervis hakkında yalan şeyler söyler olmuş.
O bir hırsizdır,geldigiyer denkovuldu.
Dervise söylemisler,
Ben.kimseyi yargilayamam,o size bunu söyledi.Kime güveneceğiniz sizin sınaviniz ben sadee dikkatli olun diyebilirim.
Gel zaman ,git zaman her kes o şahsa inanır,dervisi dişlar olmuşlar.Kovamamıslarda , bu arkadaş derviş hakkinda her seyi söyledi onu uzak tutalım evimizden ,yanimizdandemisler,nasilsa gider.
Derviş onlarin hemen yakinında ama dışarda kalacak şekilde bir ev yapmiş.
Geli ihtiyaclarini alir ,parasinı verir gidermiş.
Birgünher kes soyulmuş ve her kes dervişi aramaya gitmis ,ondan şüpelenmiş.
Derviş buyur etmiş onları ne oldu demiş.
Halk soyulduk v senden bildik.
Derviş.
Ben burdayim sizin o sizden olan dostunuz nere de.
Ben kimseyi yargilayamam ,ama dikkatliolun derim demiş.
Aramislar taramıslar diğer kişiyi bulamamişlar.
Dervise gidip özür dilemişler.
Derviş ben sizi suçlayamam ki affedeyim demiş sadece dikkatli olun.
Görünenle,söyenenle,asilgerçekleri ayirt edin bu da sizin sınavinız .
Onlar.anlamış gerçekleri dileyelim diğerleri de geç olmadan anlasın gerçekleri.
Görsünler görunenin ve söylenenin ardında ki gerçekleri.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.