- 1041 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Ah Roxane, ah!
saatlerdir aynı şarkıda takılıp kaldım..
geceleri nedensiz gergin oluyorum artık..çay içip içip geriliyorum, gerildikçe okuyor, dinliyor, susuyorum..
bu artık bi çözüm yolu değil gibi..yeteri kadar net olamıyorum..dönüp dolaşıp yine aynı noktaya varan aptalsaptal labirentlerin laborentliğini yapıyorum!
hangi kapıyı açsam karşıma bi ’nokta’ çıkıyor!
esma delireceğim!delireceğim esma!nasıl olabilir bu yahu..!
-neyiz biz biliyor musun esmasultan?peşin hükümlü, önyargılı, saygısız, boktan insanlarız!
-iyi madem, gidip çay içelim..
birer fincan çay daha devrilir..esma daha çok elma çayını sever.. çok şekerli bulduğumdan artık içemiyorum ben onu.. ama buna rağmen cafeye her girdiğimde soruyorum..:
-elma çayını nasıl yapıyorsunuz?sallama mı, tozdan mı?
-tozdan hanımefendi..
-pekala, ben normal bi çay alabilir miyim!
aslında toz olan elma çayını tercih ettiğim halde, son anda hep fikir değiştirip siyah çaya dönüyorum..
bi kaç şarkı değiştiriyorum..içim kıyılıyor böyle seslerini güçlükle çıkaran adamlar dinlediğimde..
uvv bu şarkıya bayılırım işte..
yastıklı şarkı..
değil..aslında şuan pöykürmek istediklerim bunlar değil.. tanrım bu ben olamam! nasıl saklarım içimden geçenleri!nasıl olur da yüzlere vurmam! hem ben değil miydim bildiği doğrular için kan’ından olanları reddeden..! ideolojimi beceriyor olamam! zamanın kıskacına kapılıp sürüklenengiller kafilesinden oldum..
aklımdan geçenleri klavyeye düşecek kadar hızlı olabilmeliyim şuan!harika cümleler seyreyliyor beynimde!
bilirim, bi anahtar deliği kadar bulunmaya muhtaçsın..içinden sevmelerin vururken karşılıksızlığını yüzüne, inadına sevmeler inadına güvenmeler var hayatında..
-esmasultan, öldürsek mi ne dersin?
-bırakalım kendi boklarında boğulsunlar..
küfür falan ediyorum tanrım ne oluyor bana!
bazen benden yaşça büyük olan insangillere içimdeki tezatlardan söz edince büyüdüğümü söylüyorlar..
-çıldırmış olmalısınız! diyorum..
kemiklerimin ağrısını da boyumun uzamasına bağlıyorlardı değil mi..!senelerdir boyum uzamıyor bayım benim!
sizler için dünyanın en güzel cümlesini kurmak istiyorum şuan..
ama elim ermiyor, doğuştan yeteneksizim!
sen şiirlerimdeki x kromozomunun ta kendisiydin, gibi bi cümle kurabilmek isterdim mesela..
hiç orijinal şeyler düşünemiyorum..
ne kadar aleladeyim!
kustum, kustum, kustum..
ama dinginleşemedim henüz..
gideyim şimdi..
sesime ses veren olursa gelirim belki..
YORUMLAR
Bir ses versem gelir misin?
Tam ben de ilgi çekecek orjinal bir cümle bulma çabasındaydım ama elma çayıyla olacak iş değil bu, belki kivi çayı...(denemelisin mutlaka...)
-neyiz biz biliyor musun esmasultan?peşin hükümlü, önyargılı, saygısız, *oktan insanlarız!
dedin ya bittim ben, sustum daha doğrusu, en iyisi gidip çay içmeli...(Kivi mi yoksa kara çay mı,neyse kahve alaym ben, bol köpüklü...)
Seviyorum imitasyon düşler'i okumayı,işte bu kadar...