- 1013 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İntihAAr
Daha 13 yaşındaydım gerçekle yüzleştiğimde . Ramazan’ın bitmesine iki gece kala , intihara iki saat kala.Evet bende intihara kalkistim ve hala hayattayim. Ama gerçekle benim için intihara kalkistigim zamanda değil , sedyenin üstünde burnumdan karnıma kadar sokulan borunun içinden gelen mürekkeple , ardından gelen çığlıklarla ve sedyeyi kiracakmis gibi tekmeledigim o anlarda tanıştım . 2 günlük bir doguştu intihar benim için. Hayata geldiğimi hissettiğim o an . Hissetmek dedigime bakmayın , hissetmekten kastim midemdeki mürekkepin vücudumda tanistiginda verdiği o acı ve midemdeki hapların temizlendiginde tüm gecmisimi sildigim , makina seslerinin hayatımdan hiç çıkmayacağını düşündüğüm o anlardi. Hissetmek duygulardan daha fazlasıdır bazen , yasadiklarinizda hisleriniz olur bazen . Peki ya kötü hisler yada kötü yaşanmışlıklar ? Hangi insan isterki kötü yaşanmışlıkları . Ben istemedim ama kendimi koruyamiyacak kadar güçsüzdü ruhum...
( Devamı gelecek...)
YORUMLAR
çok mu önemli insanların sizin hakkınızda düşündükleri
sizin ne hissettiğinizin insanlar için önemi nedir
aileniz ya da gerçekten sevenleriniz haricinde çok az kimse bir başkasının duygularıyla (çektiği acı, sevinç ve kederi, açlık ve tokluk durumu vb) samimi olarak ilgilenir.