- 1614 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAKKARİ YÜKSEKOVA MAVİ HAYALLER ÇOCUK KOROSU ÇANAKKALE de
HAKKARİ YÜKSEKOVA MAVİ HAYALLER ÇOCUK KOROSU
ÇANAKKALE KOROLAR FESTİVALİ nde
Müzik kalıcı izler bırakarak yer alır yaşantımızda. koşullar ne olursa olsun düşlerimize güzel duygular yaşatsada çoğu kez geçmişten geleceğe hüzün ve hasretide içinde taşıyarak eşlik eder insana, topluma. Geleceğİmizin şekillenmesindeki etkisini yadsıyamayız. Günlük hayatımızı anlamlandıran müzik, böigeleri birbirine kavuşturan çiçekli bir yoldur aynı zamanda. çevremize karşı duyarlılığımızın ayrımına vardıran sevginin, mutluluğun, üretkenliğin sürekliliği bakımından zamanı değerli kılar, renklendirir ve yaşam mücadelesini canlandırır.. Çoğu kez günlük hayatın telaşında sürüklenirken güzel olanı görmek güçleşebiliyor. Yoğun toplumsal olaylar karşısında kimi zaman birileri müziğin tınılarıyla kulağımıza fısıldar. İnsanlık, eşitlik diye. Çığlıklardan yorgun düşmüş yetişkinlerin kulaklarına çocuk sesleri gümbür gümbür yetişir ÇANAKKALE KOROLAR FESTİVALİ nde. Bu günlerde toplumun sağalmaya, onarılmaya gereksini varken . Çocukların müzikle kulağımıza duyurdukları şarkılar geleceğe düşler kurmamızı güçlendirir. Bakış açımız ne olursa olsun yitirilmemiş insancıl duygularımıza dokunarak sahnede var olmaları geleceğin penceresini aralayarak tüm topluma yeniden barışçıl yol açmaktır aslınsa. Güzelliği müzikle çocuk sesleriyle kocaman kalpleriyle duyurarak. Adalet yürüyüşünün 21. Gününde Çanakkalede KOROLAR FESTİVALİ geleceğe gidecek doğru yolu önümüze güneşin pırıl pırıl aydınlığını serer. HAKKARİ YÜKSEKOVA MAVİ HAYALLER ÇOCUK KOROSU Çanakkale’ye gümbür gümbür girer İÇTAŞ KONSER SALONUNda yoğun duygulu anlar yaşatarak gecenin karanlığını aydınlatır.
Çocukların müzikle Türkiye’nin en doğusundan en batısına sancılı yolculuğuyla barışa gidilecek yolun birlik beraberlikle varılacağını, çocuk şarkılarıyla salondaki dinleyicilerle bütünleşerek kalabalığı aşıp gecenin karanlığında gökyüzüne ulaşır sesleri. Güçlü yürekleri sınır tanımaz. … Tıklım tıklım dolu kongre salonundaki yetişkinleri göz yaşlarına boğarak, yutkunarak… Duyarlılığımızın ortak noktalarına dokunmayı müzikle sanatın evrenselliğine damga vurarak … Pırıl pırıl Yüksekovanın gonca çiçekleri Çocuklar… Müzik öğretmenleri ve Koro Şefi: Sema ÇELİK’I kutlayan dolu dulu alkış sesleri kulağımızdan çıkmayacak.
Şenay AYBÜKE yi anarak öğretmenliğin karşılıksız özveriyle yapıldığını, annesi babası Çanakkale Belediye Başkanı Ülgür GÖKAN’ın yanında oturarak konseri nasılda duygulu izlediklerini görmek şehit olan Müzik öğretmeni Şenay AYBÜKE’yi mesleğini nasılda özveriyle sürdürdüğünü anlamaya yetiyor. Müzik Festivaline emeği geçen tüm müzik öğretmenlerine, çalışanlara ve Çanakkale Belediyesine sonsuz teşekkür ve saygılar. Keziban Dernek BULDU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.