- 651 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İNSANLIĞIN SON ADASINDAN UTANÇ GÜNÜNE!
İnsanlığın son adası Osmanlıdan, güvenilecek son liman Türkiye’ye gelinen nokta: önce size sığınanlara çöpe atılmayı hak eden ne varsa ALLAH(!)rızası için kakalamak… sonra bedavadan pahalıya çalıştırmak… sonra kızlarını, dul kadınlarını ucuza kapatmak… sonra haline yoluna koyabilirsek masrafsız fuhuş aracı olarak onları kullanmak, sonra kümesleri delüks fiyata itelemek şekline geldiğinde biz anlamalıydık aslında liman değil koloni haline geldiğimizi… aşağılık olmanın sınırlarını çoktan aşmış, herhangi bir vakfa veya cemaate bağış yapınca cenneti garantilediğini zanneden hacı amcaların Suriyelilere itelediği kötü evlerden aldığı yüksek kiralar uykumuzu kaçırmadığında fark etmeliydik gelinecek noktanın hayasızlığını. Milliyetçi reflekslerle güya, çocuklarına kadar hepsi gebermeli denildiğinde Suriyeliler için jetonumuz düşmeliydi. Veya apartman yöneticileri kapıcılara şu talimatı verdiğinde artık Suriyelilerin burada eman içinde olmadığını hissetmeliydik: ahmet bodruma Suriyeliler ney girecek olursa sakın müsaade etme! Kapıyı açık bırakma girerlerse çıkaramayız sonra!
Sonra kimseyi çalıştıramayacağı düşük fiyatlara onları çalıştıranlara yazıklar olsun diyemediğimizde ve bunu görmeye alıştığımızda düğümlenmeliydi boğazımız…
Sonra yıllık kirasını peşin vermeyi teklif ettiğimiz halde ‘yok kardeşim Suriyeliye ev yok’ demesinden fark edilmeliydi fark edilmesi gerekenler!
Sonra… ama hükümette şöyle hatalar yapıyor diye başlayanların suratına tükürmediğimizde, sen vazifeni yaptın da hükümetinki mi kusur kaldı demediğimizde başımıza bela olacağı düşünülmeliydi bu günlerin ve insanların.
Sonra….
Sonrası yok aslında. Esas sorun Suriyeliler falan değil. Kim olduğunu unutan bizler asıl sorun. Kim olmaktan ‘ne’ olmaya evrilen bizler uydurulmuş sınırlara ve öğretilmiş sinirlere sahip olunca Suriyeli yabancı ve kambur haline geldi.
Verdiğimiz işlerde çalışmıyorlar demeye başladığımızda aslında kimseye iş vermediğimizi, sadaka dağıtıp kibriyle kasıldığımızı itiraf edebilmeliydik.
Çok da gençler ha! Kadınlarda nasıl bakımlı ama gibi şerefsizce cümlelerle bize emanet edilmiş kadınlara kızlara dullara vergisiz fahişe muamelesi yapmaya hazır olduğumuzda bir ses çınlamalıydı kulağımızda bizi bize getirecek… ama olmadı işte.
Sonra ne mi oldu? En iyi kürt ölü kürt diyenlerle Suriyelilerin burada ne işi var diyenlerin ortaklığında, oluşturulan cinnet ortamında şerefsizden daha şerefsiz iki şerefsiz çıktı ve daha yirmi yaşında, yeni denecek bir evlilik ömrüne sahip, yaşını bana sorduğunuzda çocuk diyeceğim bir kadını, hamile oluşunu bile göremeden ve uçkuru, sapkınlığı, namussuzluğu çok üst seviyelere çıkararak ……………………………………… .
Suriyelilerin burada ne işi var diyenlere selam olmasın ayrıca sadece gözleri aydın olsun! Geriye kaldı 4 milyon dokuzyüz bilmem ne. Kim değil ne!
Kim olduğumuzu da unuttuk, gelenlerin kimlik sahibi birer kardeş olduğunu da. ne diyelim darısı diğer sapıklara ve onların yok edeceği diğer üçüncü sayfa malzemesi Suriyelilere!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.