HOŞÇAKAL
#Ben gidiyorum…!!!
Zorla karşılaşınca #ölüm korkusundan istikametini şaşıranlarla biz ölümden aynı şeyi anlamıyoruz.Bu bir #imtihandı. Kolay olacağını söylemedi kimse. #Sancısız olacağını,#bedelsiz olacağını.Bu #yola baş koymak, sonunda gerekirse bu uğurda o #baştan vazgeçmek #demekti. Bizim için karar aldıklarını zanneden #ahmaklar var.Bu karar ancak #göklerde alınmış olabilir. Siz #kimsiniz ki...!!!
Kulunu razı etmek için #Yaratıcıyı üzecek değiliz !!! Benden önce giden arkadaşlarımın yanına, #Rasulullah’ın yanına.Siz kalacaksınız...!!! Kimin doğru olduğu benim #gittiğim yerde çıkacak ortaya.Çeki düzen verin kendinize.Sıranın size de geleceğini unutmayın.Şehadetin şehid gibi yaşayanlara nasip olacağını,#Allah’tan başkasına kul olunmayacağını hatırlayın her daim.İbret alın bu yolculuktan.Bir araya geldiklerinde sadece aynı anda ayaklarını yere vursalar dünyayı sallayacak kalabalıktaki sizler,kardeşlerim.Sizin gözünüzün önünde yürüyeceğim #devletime #miletime #bayrağıma #dinime ve #aileme zarar vermeye çalışanların karşısında #olacağım.
#Korku görmeyeceksiniz.Endişe sezmeyeceksiniz.#Öfkemi de beraberimde götüreceğim.
Dilerim bu gidiş size kim olduğunuzu hatırlatsın. #Mazlumlar için ayağa kalkmanın bir yolunu bulmanızı sağlasın.
Size son sözlerim şudur;
"Her zaman batılın,zulmün ve haksızlığın karşısında ilmi mücadeleye devam edeceksiniz. Bir mümin asla Allah’tan ümidini kesmez.#Hayatınızın sonuna kadar Allah yolunda bir gaye ile görevinizi sürdüreceksiniz.Batılın tüm #tuzaklarına ilim yoluyla cevap vereceksiniz.Cemaat-i İslami’de asla bir #lider problemi yaşanmayacaktır,lakin #elimizdekininde #kıymetini bilelim.Daha sonra nerde hata yaptık demeyelim ve iş işten geçmeden #kenetlenelim.Durum ne kadar kötü olursa,o kadar iyi ve kaliteli liderler yetişecektir.Rabbim her an canımı,canımızı alabilir.Ben #şehit olarak Allah’ın huzuruna gitmek istiyorum.Eğer dünyada bir daha #görüşemezsek,cennette !!!
görüşeceğimizi ümit ediyorum #İNŞALLAH
#ALLAH’a emanet olun...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.