YAPRAĞIN KADERİ.......
Bir fidan yeşerir umudun bittiği yerde,bir fidan tutunacak dal olur uçurumun kenarında!yeşerir solmuş yaşamın gölgesinde,umutsuzluğa inat umut dalları büyütür insanın içinde!her yaprak farklı bir umudu simgeler,yeşerdikçe dallanıp budaklandıkça hayatın yaşamaya değer olduğunu hissederiz.Hani yalanlar içinde gerçek oluşturmaya çalışırız ya kimi zaman,ya da fırtınalı yüreğimizde sığınacak liman ararız,işte yoklukta varlığa tutunmak için yalancı fidan büyütürüz içimizde ve de umudumuzun yapraklarıyla bezeriz!Fakat kaçınılmaz bir kader vardır;YAPRAĞIN KADERİ!Her güzde yok olmaya mahkum,her fırtınada da savrulmaya!YAPRAĞIN KADERİ DÜŞMEKTİR,insanın kaderide yazılanı yaşamak,çizilen yolda yürümek!Düşmekten kokmadan,yaşamaktan korkmadan yürümek...Sevmekten ve sevilmekten korkmadan yürümek....hayat sadece güzelliklerden ibaret değil bunu kabul ediyoruz,fakat ne kadarımız yaşadığımız olumsuzluklar içinde bir güzellik arıyoruz!Bunu bilmiyorum,fakat bildiğim tek şey korkmayışım!korkmuyorum düşmekten,korkmuyorum sevmekten ve sevilmekten,korkmuyorum içimdeki yaprak demetinin kaderinden!Ben baharı bekliyorum,içimdeki baharı!Gelmeyecek belki,belki de yalancı bir bahar var içimde,fakat umudumu yitirmiyorum umutsuzluk şehrinde!Fani dünyanın getireceklerinede götüreceklerinede hazırım ben,çünki karanlığın ardındaki aydınlığı biliyorum!Yağan yağmura inat,içimdeki ateşi koruyorum!Aslında ben fani bedenimdeki yüreğimde sevgiyi taşıyorum!!!!!!!!
YORUMLAR
Ne zormuş yaprak misali yaşamak.
Her sonbahar kuruyup giden mevsime inat saklıyorum seni içimde..Biraz yağmur, biraz da rüzgar çok zor muş yaprak misali yaşamak seni kalbimde. İlkbaharda yeniden yeşermeni bekleyeceğim.
Aramıza hoş geldiniz.
ANSIZIN tarafından 1/30/2007 11:04:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
yerim senin ürkekliğini:)canımsın....ne hoş ne duygulu ve bir o kadarda içten bir yazı....duygularını,düşüncelerini kağıda dökebilmen ve bunu bizlerle paylaşman çok güzel!bu paylaşım belli bir süreç içerisinde cesaretini artıracak daha çok yazmak ve daha çok paylaşma isteği uyandıracak bu yüzden devam et bitanem anlatımın çok güzel!sen umutlarını yüreğine bağladıktan sonra ve emin adımlarla korkmadan,yılmadan,savrulmadan ilerlersin bu hayat yolunda!canım benim yolun her daim açık ve aydınlık olsun...kucak dolusu sevgiler...---SILa---