ÇOCUK OLMAK GÜZELDİR..
Çok güzeldir hem de!!Bugün Göcek’teydim.Aslına bakarsan,sonradan yapılan çakma taş evlerine rağmen bir Alaçatı etmez bence.O derece,yanlış bir mimari zinciri.Lakin gitmesen de olmaz ki)Bir mekana oturduk ve bir şeyler istedik içecek.Bir de su istedim ben.Garson geldi içeceklerle birlikte,Hindistan cevizi kabuğu içerisine konmuş kuru yemişler de beraberinde..Yani kazıklanacağının ilk işareti.Öyle bir seremoni içerisinde sunum yaptı ki..Hani dedim omzunda papağanın senin..Çünkü annem beni Hindistan cevizi yemeden sofradan kaldırmadığı için,sunumunu zayıf buldum ambiyansın bu durumda..O arada suyu da getirmiş tabii..Bildiğin şişe suyu da.İşte ,mevzu bardakta.Bir dilim limon ve bir de kiraz koymuşlar bardağın içine.O kadar özel bir insansın ki,kirazlı limonlu bardaktan olmayınca su bile içemezsin aslında..Garibim garson,bilirim ki hesap zamanı bahşişe bakar sadece.Lakin o ara hepimiz de ,Lortlar kamarasında ağırlıyoruz birbirimizi avam avam..Bir de dedi ki,buraları pek sessizdir,öyle herkesi de almayız içimize.Yorgun,bezgin insanların sessizliğine övgüler de düzüyor ayrıca.Tam da o sıra bir sinek ısırmasın mı beni..Bir böcek de sandalyemin arkasında.Seğirtti ama..Aman dedim.sakın dokunma.Ne olsa sosyete sineğidir aslında..Sıfır RH pozitif kanımı da emse emse o emecek elbette..Oysa çocuk olmak böyle midir ya..Yalanları bile bir başkadır..Hiç unutmam,babam bir tarihte İstanbul’ a halama götürmüştü beni bir yaz.Halen kışın kışlığını bildiği yazlardandı..Bir de,bir bluz almışım ki oradan.özelliği ne dersen,gayet merserize ve yaza da uygun falan değil de.Lakin,İstanbul’dan alınmıştır.Arkasından bağladığın bir de kuşağı vardır.Neyse,gezdim geldim ve eve gelir gelmez de ,o bluzu giyip fırladım mahalleye..Ama o ne?Kimse konuşmuyor benimle..Sordum tabii ki de._Bu da ne??_Sen asortik olmuşsun dedilerdi bana..Yani,asortik olmak ,eski zamanlarda hiç de iyi bir şey değildi aslında..Zaten hayat seni güldürmüyorsa,-gel zaman git zaman-espriyi hiç anlamamışsın demektir aslında..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.