- 498 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAMAK İSTİYORUM
Neden hep böyle oluyor.Gözlerimi kapar kapamaz son zamanlarda kapamasamda beynimde sürekli bir tabanca görüyorum.Elim tetiğinde duruyor.Sanki hissediyorum soğukluğunu alnıma titrek değişini....
Bazen sıkıyorum tetiği.Ardından yığılıyorum yere.Bitti bütün acılar diyorum.Bağrımda düğümlenmiş yumak çözüldü.Artık mutluyum kurtuldum.Herşeyden herkesten.Maalesef yine herşey aynı eskisi gibi hatta daha kötü bir durumdayım.Sonsuzluk içinde kaybolmuşum uzandığım herşey eriyip gidiyor.Tanımıyor kimse beni tanımazlıktan geliyor.
Bazen de tabancayı atmak istiyorum elimden.Eğer sıkamıyorsam kurşunu ne anlamı var onu elimde tutumanın.Ama olmuyor sanki elimle bir bütün olmuş parmağım tetiğine yapışmış. Sallıyorum bütün kuvvatimle asılıyorum bir türlü kurtulamıyorum.
Bilmiyorum bunun sonu ne olacak Tamam ölmek falan istemiyorum.O zaman çekin alnımdan şu tatiği....
YORUMLAR
Ah gülüm dalında boranlara tutuldun kar yağdı yüreğine
Küçük yüreğinde ne depremler oluyorda Allahtan başka tutan olmuyor değilmi...Bu dediğini ben yaptım öfkeyle kalkan zararla oturuyor..Birindede cama yumruk attım bileğim kesilmişti ve doktor kolunu kullanamıya bilirdin dedi sinirler kesilseydi.Hep kendimize zarar veriyoruz başkalarına vermeyelimdiye kimse seni düşünmüyor, kendini düşündüğü gibi...O tetkl dediğin nefis...Çek besmeleyi Allaha sığın...üzüldüğün zaman seni üzenlere söyle yüzlerine....izin vermemişsin kendine bak....böyle şeyleri düşündükçe dipsiz kuyu gibidir çeker içine......Kendinin özel olduğunun farkına var .....Keşfet yüreğinin hazinesi yaz ...güzel şeyler yaz...Ben sana bir adres vereceğim dergiye yolla......istersen haberim olsun...sevgiler gönlünde açsın
Herşeye rağmen yaşamak çok güzel sayın şairem.
Ben de çoğu zaman umutsuzluğa kapıldığım hatta hayattan bıktığımı hissettiğim anlarda hep kendimden daha kötü durumda olanları düşünürüm .İnanın yaşamak için okadar çok sebeb var ki.
Sabah güneşin doğuşunu görebiliyorsanız,Sevdikleriniz yanınızdaysa,nefes alabiliyorsanız ne bileyim görüp,koklayıp,düşünebiliyorsanız bunlarr fazlasıyla bir sebeb.
Yaşamak direnmektir şairem.Mücade etmektir her zorluğuna
Teslim bayrağını çekmek ancak kendine güveni olmayan insanlara mahsus bir davranıştır.
Güzel ifadelenmiş duru,yalın anlatımıyla duygulu bir yazıydı.
Emeğinize ve yüreğnize sağlık.
Sevgilerimle.Güller yüreğinize en içten sevgilerimle.
teyzoşum seni çok seviyorus en azından ben çok seviyorum hiçbir zmn beni bizi bırakmana izin vermeyis hayat bazen bize kötü oyunlarını gösteriri sanki bir satranç oyununda kralın oynattığı bir piyon gibi savruluruz ordan oraya elimizden gelmez bişey ama hiçbir zaman hayat ne kadar kötü olursa olsun ona inat gülümsemeliyiz ve hiçbir zaman umutsuzluğa kapılmamalıyız.sen bizim herşeyimizsin seni çok seviyoruz...:)