İYİ HİSSETMEK
İYİ HİSSETMEK
İnsanların çoğu nasılsın ? sorusuna genellikle iyiyim veya iyi sayılırım derler.
Fakat bence insanın iyi hissetmesi için, ruh halinin de iyi olması gerekir.
Ruhun derinliklerinde fırtına yaşayan insanların çok iyi olmaları bence olanaksızdır.
Doğruyu söylemek gerekirse ;ruhumuzun sağlıklı olup olmadığını pek de anlamayız.
Farkına varsak bile çoğumuz bunun önemini pek de umursamadan geçiştirir , mutluluk hormonlarımızın bizi devre dışı bırakmasına bile aldırış etmeyiz.
Mesele şu ki;İnsan tek başına yaratılmamıştır.
Ruh ve beden olarak varlık yolunda ilerlerken, bazı gerçeklerin veya olumsuz olayların ruhunun dalgalarını bozmasından haberdar olmadan sadece beden sağlığı ile ilgilenir.
Oysa ki , beden de olan her olumsuz olay , önce ruhun derinliklerin de hasıl olur ve daha sonra beden de ortaya çıkar.
Öyle ise; suçlu ruhumuzdaki olumsuz düşüncelerimiz ve kuruntularımızdır.
Bunu bende yeni keşfetmeme rağmen halen ruh sağlığımın _____bedene etkisini unutuyorum malesef.
Bununla birlikte ruhun derinliklerine inen su sesi ____ney sesi _____, ezan sesi,_____ kuş sesi , gibi doğal seslerin insanın ruhuna hitap eden , ve mutlu eden ve de ruhu besleyen yeğane seslerin mucize faydalarını da gözden ve kulaktan kaçırmamak gerekir.
Bence ruhu aç insanın , manevi huzuru yok denecek kadar azdır.Ayrıca ruhun açlığı gözle görülmez ancak davranışlarla kendini gösterir.
Kuran _ dinlerken insanların duruşları başka bir aleme taşınır.Gözlem yaparak bunu görebilirsiniz.Ama Kur_an bitiminde ruhun dalgaları değişiyorsa ancak o zaman ruh doymuş, ve cennetini bulmuş demektir.
RUH BEDEN de bir derya dır.Suyu hiç tükenmez.
Kalbin ruha hitabı şöyledir;
EY RUH!...Seni cennet de bir gül gibi saklıyorum.
Sende beni susuz bırakma ki, beraberliğimiz daim olsun...........
ZEHRA YÜCEL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.