Yalnızlıkta huzuru gördüm
Yalnızlık deyince titreten soğuk esintileri hisseden yüzler gördüm. Fakat ben her durum için olmasa da bazı zamanlar yalnızlıkta huzuru gördüm. Gün geldi ağladım ama yalnızlığa değil sebeplere ağladım. Ve zaman ilerledikçe sebeplere ağladığıma ağladım.
Aslında yalnız kalmak iyidir.
Çünkü kirli kalabalıkların arasında kaybolmaktansa huzur veren iç sesini duyarak kendini bulmak iyileştiricidir ve bu yüzden yalnızlık iyidir.
Ederinden fazla değer bekleyen bencillere düşmüşse yolun o yoldan uzaklaşıp yalnız kalmak iyidir.
Herkeste kusur bulup kendini eleştirmeyen insanlarla vakit geçirmektense yalnız olmak iyidir.
Huyları değiştirmeye kalkışıp boşuna yormuşsan kendini biraz dinlenmek için yalnızlık iyidir.
Seni anlamak için değil de cevap vermek için dinleyenler arasında kalmışsan eğer sahteliklerden uzakta yalnız yaşamak iyidir.
Eğlence dalgasında yok olup gitmektense yalnız kalıp var olmak iyidir.
Hayalleri küçümseyen, kibir kokan benliklerin arasından sıyrılıp temiz havayı solumak için yalnızlık iyidir.
Aldatıcı zevklerin peşine düşüp yalanlara aldananlarla olmaktansa yalnız olmak iyidir.
Ve terk edilmeyi sen istemişsen eğer işte o vakit yalnızlıkta huzur vardır...