- 1744 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
teberru
Kalabalığın içinden sıyırıp bir kaç cümleyi,
suyuna, pusuna şehrin aldırmadan kurmak için kalktığında kendine ne zaman ve ne vakit sorgusuna aldırmadan kullanabileceği bir dışım sallık olgusu büyüyüverdi gözlerinde.
Bağcıkları bağlanmamış, topuğu kırık bir ayakkabının, ayağındaki terini çoraplarına işlemesinin nem hesabını erteleyerek oluşan kokuda irkildi! çoğu cümle daha doğmadan ölüyordu dilinde. İhtimal varsa umut,umut varsa ihtimalde vardı...
Yeni bir cümle içine çekip, kendini bağışlayabilme hissi daha fazla koşturuyordu gözlerini en arka sıraya ulaşıp bağırmak için.
Beni biliyorum seni bildiğim gibi.
Sonra, omuzlarını yıpratıp insanlıktan uzunca bir soluğun, kesik kesik gelgitlerini dinledi.
Zaman eskiyi çınladığında, radyosunun kulaklarını kapatmayı denedi.
Olmadı, olmuyordu..
Kulağı içine doğan bir zaman hışırtısı kapatmayı zorlaştırıyordu çağrısını. Oyun çağına dönen bir kul döngüsü, hıncını ebeleyip ebesine kadar uzanan o yola küfür saçıyordu.
Sade anlaşılır olamamak veya olmayacağım gibi duruşunu tekmeleye dursun, biz ağzını açabilmenin derdine düştük.
Dürtüp dürtüp eskiye aşina birer figür astığında urganının sarısının bile gecikmişliğini görebiliyorduk.
Artık senide öğretebiliyorum kendime ..
Ön helal, arka kopça. Misketli yılların cümlesi naaş ve bitki tohumu dışında da bir şeyler gömme isteği doğuyor toprağa.
Eşme toprağı, daha göğün suya zamanı varken.
şimo
YORUMLAR
~ Ş i m o ~
susuyorum sonra çünki ben konuşdukça dalgalanıyor bütün denizler
eyw
Şe.Güneşim ayım geldi/ gözüm kulağım geldi / gümüş bedenim geldi / Altın madenim geldi /başımın sarhoşluğu geldi / yolumu vuran geldi / tövbemi bozan geldi / gözümün nuru geldi / başka ne dilediysem / işte o dileğim geldi der hazretleri
yüreğine sağlık şimo o yazın bana da bu şems' in dizeleri ile renk katmak istedim.
iyi geceler sevgili arkadaşım.
~ Ş i m o ~
renk kattın saygılar...
Deşme toprağı! Koca bir bizi ardıma bağlasam da, fikrinde ömür olmaya yetebilecek miyim bu endişe var kanımda.
Buzdan tütmeler onlar, önünde duran ardında olan ki içinde olanın yanında ne kadar önemsiz detay aslında...daha var önünü, arkanı, sağını, solunu sobelemeye kendinin... Diyorum ya deşme toprağı, kilit vur geçmişe ! ben emin oluncaya ...Gelmiyor işime işte, değişti renklerinin yeri istiyorum huzur istilası sonsuza galiba...
:))) demek geldi içimden
Sevdim yazıyı
Saygı ve sevgilerimle
~ Ş i m o ~
ebabillere taş kesiyorum aziz
eşmeden daha toprağı
yağmuru sağmadan daha gökten
bir uyku boyu yokluk dedirten
dil hünkarının diz kırıp
makamından koptuğu andır aziz
gözlerinizdeki mercan koyuluğu
dilimde ki aziz
dilini çözebilmek ve aynı maviye kulaç atmak
bul beni aziz
eyw
üşümesin yüreğiniz
İpekyildiz
Ne tesadüf ilk ve tek aşkımın ismidir Aziz!
Aziz
Aziz
Aziz...
Ne güzel söylemesi ... Aldım gittim yorum cevabınızı!
Pembe de pek yakışmış yorumuma...
~ Ş i m o ~
sanki hışırtı daha az yakıyor insanı
netleştilkçe yine cızırtıya koşuyorsun
aleyküm selam:)