- 546 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOCUK YÜREĞİ
ÇOCUK YÜREĞİ
Çocuklarımız ana sütü kadar temiz, ana sütü kadar gerçek ve masumdurlar; leke kaldıramazlar onun için korunmaya muhtaçtırlar. Çocuklarımız devletin güvencesi altında olmalıdır.
Peki devletimiz çocuklarımıza gerekli özeni gösteriyor mu? Hayır. Gösterseydi, çocuklarımızı emperyalizmin emrindeki cemaat yurtlarına teslim etmezdi. Çocuklarımız yanarken, körpecik dimağlara başka bir milletin sempatisi aşılanırken, sözde islamın içine milli kahramanlarımızı kötüleyici, geçmişimizdeki kutsal olayları hafife alıcı zehir şırınga edilerek çocuklarımızın kendi vatanına düşman hale getirilmesine engel olurdu.
Sonuçlar ortada. Durum gittikçe kötüye gidiyor. Çocuklarımız bir cemaat çengelinden kurtulup diğer çengele takılıyor. Devletimiz milli ve manevi değerlerimize düşman olan yurtları, dernekleri derhal ve hemen kapatmalı, kendi yurtlarının sayısını artırmalıdır.
YANAN ÇOCUKLARMIZA ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM. Ailelerine ve Milletimize baş sağlığı diliyorum.
Yüce tanrım çocuklarımızı korusun. Çocuklarımızı kendi hapis emellerine alet eden zalimleri kahretsin. Devletimize akıl, izan versin . Amin…
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
"Yüce tanrım çocuklarımızı korusun." Amin kardeşim yürekten amin..
Sistem bozuk olunca dönen çarkta bozuk oluyor maalesef. Balık baştan kokuyor..
Dilek USTA tarafından 6/27/2017 3:06:09 AM zamanında düzenlenmiştir.