- 643 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
demlenmiş çaydaki baş ağrısı
25 Haziran 2017 pazar saat 17.07
ahh. Bugün ramazan bayramının ilk günü sabah kalktık burak muhammet abiyleymiş geldi kapının oraya camiye beraber gittik. Abim namazı caminin içinde kıldı hocayla bayramlaşmak için. Namazdan sonra eve döndük. Mustafa abiler burakla kahvaltı yaptık. Muhammet abi gelmedi yeni uyanmış muhtemelen namaza gelmedi. Akrabalarımızın erkek tarafını kast ediyorum büyük oranda erzurumdalar beyler bilal ilhami amcam köylüler vesayre. Yakında mustafa abinin oğlu doğacak 8 gün felan var diye duydum. Adını Yusuf Ali koyacaklarmış. Biz arabayla şehreminiye gittik. Halamlara sonradan başkaları da geldi. saffet fatma abla vesyre. Saffet abi sınavı sordu sıralamamı söyledim puanı söyle dedi bundan da bu işten anlmadıpını anlıyoruz. 330 gibi dedim 48 koydu.380 le zor 400 lazım hukuk için en az dedi.Halbuki ben sadece ygs puanımı söylemiştim. İmamlığın zor olduğunu kesinlikle hafız olunması gerektiğini söyledi. serdarın abimden daha iyi dini bilgisi olduğunu söyledi. Dini bilginin benim için önemi malumdur şu an dönemeçte sonradayım dönemeç mart mayıs aralarında oldu sanırım. Dün bu senenin son ramazanı için eyüp sultana gittik. Oldukça yoğundu mustafa abi bilirkişi tanıdığının arabasını alarak götürdü bizi. eyüp sultan kabir bölümüne girdim ancak dua etmedim baktım çıktım. o gün babama da demişti eyüp sultan muhtemelen orda yok. defninden 800 yıl sonra nasıl bulunsun naaşı ben keşifler pek ihtimal vermiyorum da. bu gün sapiens adlı kitabı okumaya karar verdim. Yazgıtın başlmasına az kaldı. 11 temmuzda lys açıklanıyo tahminim 20k ile 30k arasında olacağı şimdilik anadoluda bi hukuk kazanıcakmışım gibi durmakta ama emin değlim tabiki. uludağ hukuk zor gözüküyo ama imkansız değil. istanbulsa konuşmaya gerek bile yok olmaz. atatürk hukuka gidicekmişim gibi duruyo ama bilemiyorum. Sınav bitiminden sonra bir süre kendime gelemedim boşluğa düşmüştüm ama şimdi daha iyiyim. bu gün cumhurbaşkanı camide rahatsızlanmış. Katar krizi devam etmekte.pakistanda bi tanker devrilmiş ve 100 den fazla insan yanarak ölmüş çok acı. ailem esra ablalara geçerken ziyaret için ben eve geldim durağa gelir gelmez 89 c ordaydı. iyi zamanlamayla geldim istanbul boşalmış trafik yoktu. hukuk kazanmak çok zor görünüyordu şuan muhtemlen biri olur diyorum hayat nın neler getireceği belli oluyor. connected2 adlı uygulamadan atatürk hukukta okuyan insanlarla yazıştım şimdi yazmıyorum ama seven var sevmeyen var.2 temmuzda balıkesire gidicez umarım iyi geçer. ailem şu an aslı ablalarda beni aradı ama ben gelemeyeceğimi söyledim. bir az ayıp oldu ama hiç gidesim yok bi yere. bi videoda izledimhiç tanımadığın insanlarla konuşup insanlarla daha kolay etkilebileşime geçmeyi öreniyor muşsun. yarın sultanbeyliğine gidiyoruz ama fazla kjalmadan dönücez. aslında daha fazla şeyler yazılabilir ama şimdilik bu kadar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.