Nereye Gidiyoruz.
Milli geliri milyar dolarlar olan Katar açlık tehlikesine karşı Türkiye’den yardım istiyor. Giden yardımda un yağ su
gibi temel ihtiyaçlar var. Biz tarımımızı adım adım çökertiyoruz. Bu ülkeyi yönetenler ne yapmak istiyor. Göz göre göre tarımı çökertiyorlar. Yarın Türkiye böyle bir tehlike karşısında ne yapabilir. Buğdayı samanı patatesi vs. dışarıdan alıyoruz bu ne rezilliktir. Nato’ya bağlı olmayan Ege Ordu kapatılmaya çalışılıyor. Osmanlı çökerken haberleşmesine el konulmuştu tüm ulaşımına el konulmuştu tüm ordu Yemen’de katarda Arabistan’da telef edildi .Bu sizlere bir şeyleri çağrıştırıyor mu. Dün Osmanlıyı çökertenlerin torunları bu gün Atatürk’e saldırıyor neden acaba. Dedelerimiz emperyalizme karşı kurtuluş mücadelesi verirken Cephe gerisinde İngilizlerin emriyle isyan çıkartan gericiler etnik çiler değil miydi.
İkinci dünya savaşından çıktığında Avrupa açtı biz doyurduk yıllarca tarım ürünü verip karşılığında haksız bir ticaret sonucu sanayi malı aldık. Bu gün düşman farklı bir taktikle geliyor. Emperyalistler tüm dünyayı açlık ile terbiye etmek istiyor. Bu nedenle israil tüm tohum sektörünü ele geçiriyor. Bu nedenle zararlı sanayi bizim gibi ülkelere ihraç ediliyor bu nedenle bizim gibi ülkelerde tarım çökertiliyor. Lüks otomobil kıyafet elektronik araç gereç olmadan da yeryüzünde insanlar yaşıyordu . Ama bir kıtlık durumunda otomobillerinizin tamponlarını mı yiyeceksiniz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.