Bize ne oluyor ???
#ODTÜ 💩 içinde #YÜZÜYOR !!!
Bunun adı asla özgürlük değil bunun adı kısaca 💩 (özürdilerim)
ODTÜ; insanlık adına büyük bir işe imza atmış !!!
Kız,erkek aynı tuvaletleri kullanacakmış...İlmi, irfanı, fenni araştırmayı bırakıp; kız, erkek aynı tuvalete "etmenin" derdine düşmüşler...Allah aşkına biri cevap versin; bunlar bu üniversiteye özel mi seçiliyor ???
Bu nasıl bir akademik anlayış...
Nasıl bir eğitim sistemi...
Biz ODTÜ’yü hep anarşist çıkışların merkezi olarak mı duyacağız...???
Böyle muazzam büyüklükteki bir kampüse ve mükemmel olanaklara sahip bir üniversitenin hakkettiği öğrenci profili bu mu..???
Üniversiteler özerktir tamam ama bir yerde artık devletin de dur demesi gerekiyor. Aksi halde bu gençlik,sapkın ideolojinin kurbanı olup, bir şekilde daha da azgınlaşarak; "biz tuvaletimizi dışarıya yapmak istiyoruz" diye imza toplamaya kalkarlarsa hiç şaşırmam...
Üniversite yönetimi bu kadar basiret yoksunu madem, Devlet olaya el koysun... Bunun sonu yok efendim !!!
😡😡😡
YORUMLAR
İlginçmiş...Lakin çok da sağlıklı değil.Zaten bu "eşitlik" değil,olsa olsa eşitlemeci bir anlayıştır denebilir.Kaldı ki okulun görevi,biraz da hayata uymaktır.
Hayatta bay-bayan tuvaleti bir ihtiyaçtan ayrı tutulmaktadır.Okul da böyle olmalı kısaca!
Ama yine de nerden çıkıyor bu talepler diye sormak / düşünmek gerek...