DÜŞÜNCE
Tazele beni, kurtar varlığımı
Bu pis karanlıktan
Ayak parmaklarımın ucuna bırak ölümüKaldır şu ortalıktan..
YORUMLAR
ben ölümden korkan biriyim.. hatta zaman zaman düşünürüm bunu.. en kolay nasıl ölünür diye.. sonrasında buldum.. en kolayı kafanın hızla kopması.. sinirler birden kopunca acıyı hissedecek bir şey kalmıyor ortalıkta.. aşırı narkoz sonucu ölüm ise hiç ikna edici gelmiyor bana.. çünkü acıyı hissedip hissetmediğinin bilinmezliği ürkütücü..
düşünce ölümü ayrı bir mevzuu tabi.. bir his ya da düşüncenin en iyi ölümü o his ya da düşünceyi yok edecek çap ve ağırlıkta başka bir olguyu kabullenmek.. tek taraflı bunu başarmak zor..
bazen kapıları açıp ışıkları yakmalı.. yapabilecek en iyi yol bu bence.
byhakaik
Yine de vakti zamanı geldiğinde ALLAH hayırlısını versin ölümün! Bu bile çok önemli..
Bazı düşünceler yorar insanı, onlarla baş etmek zordur. Düşünce ölümü gerçekleşir mi ait ise kötü bir tecrübeye, bence hipnoz yöntemiyle yönü değiştirilebilir tamamen yok edilemese bile.
(Diğer türlü düşünmek istemedim çünkü düşünce gücünün olacağı değiştirebilecek bir formata sahip olduğuna inananlardanım. Çok düşününce ( konu her ne ise ) üzerinde istemeden kendimizi yönlendiriyoruz çünkü bulduğumuz ve ifade ettiğimiz çözüme!!! Sakının lütfen !)
Dostlukla
byhakaik
Eksik olmasın yüreğinizin güzelliği efendim. Varolunuz, değerlisiniz.Saygılar, selamlar. Dostlukla..
İpekyildiz
Hayatında ne olursa olsun ileride kendini daha kötüsünden korumak için olduğunu kabul edince insan ve pozitif düşününce her şey kendiliğinden düzeliyor. Bi anlamda hayat aşk gibi teslimiyet, bazı zamanlarda mücadele ettikçe tersinin olmasına bildiğini okuyor.
Çok teşekkürler, nezaket dolu cevabınız için. Siz, iyi bir insansınız bunu ilk yorumumda da yazmıştım size dolayısıyla eninde sonunda su akar yatağını bulur hayatınızda eminim ama yine de ne zaman konuşmak isterseniz iyi bir dinleyiciyimdir, yorumda da bulunmam böyle durumlarda :)
byhakaik
İpekyildiz
Siz boşverin beni ve benim gibi dostları,
Söylediklerinizin Aynısını siz yapacaksanız olur! Söz verin! Ben bi duyayım hele!