- 845 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ağa'nın pokunun üstüne pok olurmu ulan kıro
# AĞA’NIN POKUNUN ÜSTÜNE POK OLURMU ULAN KIRO #
________________________________________________
Fıkralarımız arasında yer bulurmu bilmem ama bugün fıkradan beterdi duyduklarım...
Bebek arabaları ile çocuk parkında bebeklerini gezdiren iki anne, parktaki masalardan birinde karşılıklı oturmuş konuşuyorlardı. Kadınların birinin elinde gazete vardı ve o an okumuyor sadece göz gezdiriyordu.
Hemen yanlarındaki bankta oturuyorduk bir dostumla. İki annenin bebekleri ile alâkalı sohbetleri, minik gülüşmelerle süsleniyor ve örnek teşkil ediyordu görenlere.
Tam karşılarına iki bayan oturdu annelerin. Anne yürekleri ile bebek kokulu sohbet eden anneleri izlediğini farkettim o iki bayanın.
Dakikalar sonra duyduklarım ise fıkra gibiydi yemin ederim...
Önünde gazete olan bebeğin annesi, diğer bebişin annesine gözü gazetede, eli burnunda şöyle dedi; "seninki yine altını doldurmuş." Diğer anne cevap verdi; " alıştım ben valla."
Vay anam vay. Senmisin konuşan? Annelerin karşısında oturan bağyanlardan biri balıklama, pardon sazanlama tersledi anneleri. Ne mi dedi?
Aynen şöyle;
__Ya siz hiç utanmıyormusunuz? Bakın bu oturduğunuz parklar onlar sayesinde yemyeşil. Onlar sayesinde tertemiz. Onlar sayesinde şöyle, onlar sayesinde böyle.... Sustur susturabilirsen. Aboooo...
Annelerden biri biraz sesini yükselterek; yahu siz ne diyorsunuz Allah aşkına diye sordu kadına. Kadın cevap verirken yine aynı şekilde sazanlığa devam ederek; ne demek seninki yine altını doldurmuş? Bulmuşsunuz bunuyorsunuz. Adamlar daha naaaapsın söylermisiniz? Yolsa yapıyorlar, hastaneyse yapıyorlar, parkları yapıyorlar.... Seninki yine altını doldurmuşmuş, utanın yaaaa...
Anneler daha gülecek fırsat bulamadan ben koptum kahkaha atarak.
Birkaç saniye sonra anneler gülme krizine girdiler. Kadın elbette sazanlığa devam etmekte ısrarlı ve devam edecek ama anneler Allah’tan komediye son verecek cevabı verdiler bağyana.
Annenin cevabı;
Hanım valla sen ne diyorsun biz anladık. Ama sanırım sen bizim bebeklerin bokunu, sizinkilerin boklarıyla karıştırdın. Bizimkiler bezlerine sıçıyorlar. Siz ise sanırım, başkasının sıçtığını sıvama derdindesiniz. Başka kapıya anam başka kapıya. Kalk Aylin gidelim, bizim çocukların bokunu bastırır yoksa bunun bok kokusu.!
Bende kalktım oturduğum yerden ve kapağı ben kapattım şu sözlerle; "Ağa’nın pokunun üstüne pok olurmu ulan kıro."
Hayırlı haftalar olsun millet.
Ramak Kaldı / (Samim İGDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.