- 1209 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
BABAMA MEKTUP
BABAMA MEKTUP
Babacığım seni çok özledim görmeyeli uzun zaman oldu.
her gece yatağıma yatmadan seni rüyamda görmem için dualar ediyorum .Bazı geceler rüyama giriyorsun,ellerimi uzatıyorum,ben sana yaklaştıkça ,sen uzaklaşıyorsun yanımdan,rüyadan ,ağlayarak uyanıyorum.Aynı şehirde olup ta seni görememem,canımı acıtıyor.Seni bilmem ama,ben yüzünü unuttum .Hatırlamak için kendimi zorluyorum ,bir sis perdesi kapatıyor gözlerimi,hatırlayamıyorum.
Babacığım ,bu gün karnemi aldım biliyor musun.
Dün gece seni düşünmekten,gözüme hiç uyku girmedi.Okula gittiğim de,gözlerim hep seni aradı,arkadaşlarımın babası gelmişti,sen yine yoktun.boşuna beklediğimi biliyordum .
Arkadaşlarım bana seni sordular,bizi bırakıp gittiğini,söyleyemedim.Babamın işleri var,dedim.
İnanmadılar bana,bizi terk ettiğini,utandım .söyleyemedim.
Derslerim başarılarla,doluydu ama sevinemedim.Kim beni ödüllendirecek ti? Kim yanağıma,öpücük konduracak tı ? annemden başka.
Önceleri arada sırada beni görmeye gelirdin,ben sana bakardım ,sen ise saatine bakardın.Hatırlıyor musun baba.daha çok küçüktüm geldiğinde,koşarak kucağına atlardım,kollarımı boynuna dolar,boynunda asılı kalırdım.Sonra kucağına oturur,kulaklarınla oynardım.Çok mutlu olurdum kucağında.
Senin sayende acılarla özlemle hasretle tanıştım.Erken büyüdüm baba!
Babaları çocukları hatırlamasa da,çocuklar babalarını hiç unutmazlar,herkes baba derken,baba demeyi,birlikte oyunlar oynamayı özlüyorum.Geçen gün,Miraç ın babası,onu pikniğe
Götürdü.Dün yine babasıyla oyun oynarken gördüm,yanlarına yaklaştım,özlemle baktım.Miraç bana bakarak,o benim babam dedi.Ben bir adım geriye çekildim.Benimde babam var,diyemedim.biliyor musun baba ,o zaman sana çok kızdım.Neden yoktun yanımda.
Ben büyüdüğümde baba olursam, çocuklarımı çok seveceğim,onları yalnız bırakmayacağım.Babası olan çocuklara,boynu bükük ,bakmayacak çocuğum !
Bu gün babalar günü.günün kutlu olsun baba .Mutlu musun?Ben mutsuzum baba!Çocukların günü var mı? ne zaman biliyor musun?Aynı şehirde yaşıyor uz ama sanki kilometrelerce uzağız.Bir ara bir sor,ne olur.sen arama san da ,ben seni yine çok seviyorum.Bunu bil istedim.
YORUMLAR
Ben büyüdüğümde baba olursam, çocuklarımı çok seveceğim,onları yalnız bırakmayacağım.Babası olan çocuklara,boynu bükük ,bakmayacak çocuğum !
Bu gün babalar günü.günün kutlu olsun baba .Mutlu musun?Ben mutsuzum baba!Çocukların günü var mı? ne zaman biliyor musun?Aynı şehirde yaşıyor uz ama sanki kilometrelerce uzağız.Bir ara bir sor,ne olur.sen arama san da ,ben seni yine çok seviyorum.Bunu bil istedim.
...... Okudum desem yalan, okumaya çalıştım. Okumaya çalışırken gözlerim doldu
tıkandım ve ara verdim. Sonunda becerdim sanıyorum . Hele de finaldeki sözler babasızlığın
ne kadar bir acılı yaşam olduğunu zaten anlatıyor. Hiç bir yavrunun babasız kalmaması ve de özellikle yaşayan babadan uzak kalmaması dileklerimle usta kaleminizi ve duyarlı yüreğinizi kutluyorum.
.... Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Çok duygulu bir yazı, okurken gözlerim yaşardı.Böyle anne ya da baba konulu şiir ve yazılar beni çok etkiliyor zaten ya da evlat için yazılanlar.En fazla duygusal olunan konular bu yüzden de etkilenmemek mümkün değil.
Yazıdaki çocuğun yerine koydum kendimi...ne acı bir durum.Ölmüş olsa zamanla kabullenir insan bilir ki bir daha görme imkanı yok ama bu şekilde, yaşarken hiç görememek çok üzücü .
Her çocuğun anne-baba sevgisine şefkatine ihtiyacı vardır çünkü.
Acılar bazı çocukları erken büyütüyor dediğiniz gibi.Çok etkili bir yazıydı.
Saygılarım ile