- 537 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Bir Anı. "Seni trolledim, kameralara el salla 😁"
Herkese merhabalarrr ☺ bugun de asiri guzel, yogun ve eglenceliydi. Balikesir’den dun donduk kardesimle, orda ogrenci ve apart bakmamiz lazimdi. Tabi Antalya’ya donmeden bir Ayvalik turu da yapmasak bizden hesap sorabilirlerdi, haklilar da. Neyse, konumuz bu degil. Ona baska gun degincem, yolu ve İstanbul~Balikesir anilarimi da paylascam cunku iyisiyle kotusuyle cok farkli deneyimler edindim her ne kadar benlik seyler soz konusu olmasa da. Hicbir animin boslukta kaybolmasini istemicek kadar benimsiyorum cunku hepsini.
Bugun 11 gibi basladi gunum yorgunluktan. Hazirlanmam zaten nerden baksaniz iki saatimi aliyor ne yazikki ama yatirimi kendime yaptigim icin sadece ne yazikki deyip devam ediyorum yola. İslerim vardi, sertifika bisiklet isi falan hallolacakti 4’e kadar onlarla ilgilendim. Arkadaslar iftar ayarlamis, donmemi bekliyorlardi, 19.30 gibi bulustuk. Lara iptal oldu, aramizda bir Arap arkadas var tabi, biz 3 Turk bir Arap guzel guzel iftar yapcaz. Ben unuttum tabi her seyi, beyin zaten kapksrisik, konusamiyorum da. Biraz da saldim cayira, Mevla’m kayir. Sinav zaten benim icin trajedi olmus, yani beynimde artik kara bolge var, hala.atlatamadim soku. Onlar konusuyir ben susuyorum ama problem yok benim icin. Olabilir yani, neden olmasin? Zaten her sey dort dortluk olsaydi gerilebilirdim ki ben. Hayatin eglencesi kalmaz. Kendinle barisip gercekten guclu bir bag kurmayi basariyorsun. Neyse, hep konuyu dagitiorum ben ama sorsalar bana badka bir hyati tercih eder misin, ben zaten yolumdayim derim. Her sey benim secimim, neredeyse tum hepsi ama bazen dh cok calismam gerekior, onemli dgil. O da olur.
İftardan sonra yuruyuse devam ettik, Karaalioglan’a dogru yuruduk yuruduk. Eski sokaklar, caddeler... bu arada klavym bir ara bozuldu, bn de carsine Play Store’dan bktim. Harfler eksik gelebilir, klavye cok yeni. Bisiklet de kaldi mi Markantlya’da. ALicam sabah ordan.
Bugun dedigim gibi kafam dopdolu hala ve arkadasin ismini eski ev arkadasimla, buradaki alisveris merkezinin ismini de Corludakiyle karistirark 12’dn vurdum hedefi. Olabiliyorbbazen boyle seyler ama ben boyle selerden hep korktum, gidip anina ayiyetten ozur diledim ; mahcubiyt hissedior insan. Onun da demesile gereksiz imaji olusturuor, oysaki yok boyle bir sey...
Ani icin defter aldim hepimize ve icine ani olmasi icin bir seyler yazdik. Tabi orda da arkadslara ne kadar trol olugumu tekrar hatirlattim . En guzeli de Turkce bilmeyen arkadasa manali manali Turkce yazarak gecti.
Bana kalsa yuruyerek donerdik ama iyiki yapmamisiz, tramvayda bir gup genc yanimiza oturup basldi gitara, mandoline. Kulaklarimin pai yeniden silindi. Gercekten sansli biriyim. Bir de hayat.limon vermeli ki portakal suyu icebilelim 😉 evet, portakal suyu icicez 😁
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.