- 624 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
lys mat ve detay yaşanılanlar
13 haziran 2017 salı saat 18.44
bu gün hiç dışarı çıkmadım.asıl anlatcağım ise lys mat günüm. 2 gün önce yani 11 haziran 2017 pazar da. sabah kalktım. ondan önceki gün sahura uyanmış ancak oruc tutamaycağım için geri yatmıştım. yumurta ve ceviz yedim annem kete koysada iştahım olmadığı için yemedim. babamla evin yakınındaki minübüsün geçtiği yere geçtik. orda başka bir baba oğul daha vardı onlarda lys mata girecekti belliydi. minibüs geldi sefaköy mustafa pars ilkokuluna gittik. minibüsten inince rahat bi 10 15 dk yürüyüp okula vardık.ortaokul ile ilk okul yanyanaydı ben ilkokulda girdim.babamla bankta oturduk bank boştu çünkü hava sıcaktı ancak kısa süre sonra kafamız baya ısındı bende babamın elini öpüp içeri girdim. polislere giriş belgesi ve kimliği gösterdim. gireceğim sınıf 2 katta 9 nolu sınıftı iöeri girdim . 1 öğrenci vardı kız. iki gözetmen vardı.kadın gözetmen erkeğe doğum izininden doğa okulunun ne kadar iyi olduğundan vesayre bahsetti. be içeri girdiğimde 9 du. sınavın başlamasına bir saat son giriş vaktine 45 dk vardı. yavaş yavaş öğrenciler geldiler. sol tarafıma daha doğrusu soldaki sıraya cüsseli bi erkek vardı baya kilolu biriydi.önümde keza başka bi erkek vardı sınav giriş belgesin yan bastırması dikkatimi çekmişti. sol çaprazımda kısa boylu bi kız vardı dudağında gereksiz bi ruj sürmüştü ve sınıfta su taşımayan ender kişilerdendi. ben sınıfta pek kimse yokken lavaboya gittim. bakınırken birini küçük hacetini giderirken gördüm.tabi vites attım lavaboya gittim sonra elimi yıkadım el yıkama yeri çok kısaydı zaten bura ilkokuldu ne beklenebilrdiki ama okulun içi dışı temiz ve bakımlıydı. bahçede otururken çevrede yaşayan insanların okuldan rahatsız olacağından bahsettik okulun hemen yanı başında evler vardı dibinde sayılır.ilkokulla ortaokulu ayıran bi demirlik gibi bişey vardı ama kapılıydı bizde zaten ilk önce ortaokula sınra ilk okula girdik bu nedenle daha ilerde ilkokul kapısı olduğunu farketmedik.okulun kapısının önünede lüks bir araba parketmiş etrafından dolanmak zorunda kalmıştık.babam sövmüsştü. kıtapçıklar dağıltı ben 5 6 kere kontrol ettim kıtapçık no vs yi.sınava başladık ilk sorular kolaydı benim için bilene biraz gittik sonra bir soruda çok vakit geçirmeye başladım ama limit türev integral geometri 2 ye bakmadığım için vaktin sağlam olduğunu biliyordum. çok fazla oyalandığım sorular oldu amao kadarda dert etmedim. geometride tahmini sallama şıklardan gitme vesyreyi çik kullandım. sınav bitti. kıtapçığı aldılar.bi su iötim bi an kalkamadım oturdum. sonra kalktım sınıfın kapısının ordaki çöpe su şişesini attım çünkü annem şişeyi eve getirme demişti.çıktım sağa sola baktım babamı görmedim. babam soldan geldi. değişik bir yaslanma yaptık ama uyumlu oldu diyemeyiz ben garip bi halde çıkmıştım çünkü. nasıl vesayre diye sordu bende beklediğimden iyiydi normalde ben iyi yapamıyordum dershanede hiç bu kadar yapamamıştım vesayre dedim. sonra minibü durağına gittik. orda gaziden umutcan erdoğanı gördüm ayaküstü sohbet ettik iyi geldionunki de fena geçmemş 50 net felan yaparmış. minibüs geldi bindik babam oturabildi umutcanla yine konuştuk. indik. kamer gıdaya gidip yoğurt şeker aldım eve geldim. annem abim sordu nasıldı dşye anlattım. sınavın bitiği için rahatladığımı felan söyledim.tuba teyzemle erenle halit dayımla konuştum. talha abimi aramış .abimin kartla bime gidip cupido duo gibi bi markada gevrek süt ve eti cin çakması bisküviyi aldım eve geldim yedim . bunu ygs dede yapmıştım o zaman çok şekerli şeyler yemiştim nevrim dönmüştü. o gün abim lise arkadaşları ile yemeğe babam dernekteki iftara gitti annemle ben iftar yaptık annem kavurma da yaptı bu detayları vermemin nedeni o anları bu yazıları okuyınca tekrar yaşamamı sağlamak.annem reyhan eceyle beraber teraviye gitti. bi zaman sonra babam geldi beraber çay iötik ben güllaçta yedim sonra annem geldi abim geldi.ertei gün pazartesi ifarı ilhamı amcamlarda yaptık ben geç fittim otobüse binince reyhan ecemleri gördüm onlarda oraya gidiyordu beraber gittik. güttüğümde babam abim ordaydı abim uyuyordu kendisinin medeniyet tarihinden bütü vardı o yizden üni ye gitmişti ordan direk şehreminiye geçti.bilal amcamlar gelmedi sanırım aynur yengeyi hastaneye götümüşler esra ablalarda gelmedi sadece akşam bekir abi geldi çocuğun adını oğuz kağan koymuşlar tam türk isimi.arap isimlerinden vaz geçmemiz iyi olmuş bence. akşam ilhami amcamın arabasıyla muhammet abi bizi eve bıraktı geldim. o saçma simülator city 3 oyununu oynadım sahura kadar sahurda yedim namaz kılıp yattım. iftarda babam la ilhami amcamın erzuruma dernekle gidemeyeceğini öğrendim yer yokmuş ama beyler amcam gidiyor yinede bi şekilde gidebilirlermiş erzuruma arba felan kiralamak gibi. abim o gün balıkesir biletini almış yenikapı ido dan.orda psikoz şüzofren gibi kitaplar gördüm. bu kadar hiç bu kadar uzun yazmamıştım .
YORUMLAR
İnsannher gününü boyle ayrıntısıyla not etse ortaya nasil bir sey çıkar acaba. Devlet arşivi gibi bir sey olur. Aile icinde geçmişe dair herhangi bi konuda itilafa mı düşüldü hemen o günlük açılır gercekler ne ise ortaya çıkar.
Bence de samimi bir yazıydı.
Yasir Sıtkı
Yorumlarınız için teşekkürler.