- 499 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BUNLARI BEN Mİ YAPIYORUM?
Konsantre olmuş bir insanın önünde dağlar duramaz. O değilmidir yüksek zirvelere, çok katlı, harika binalar inşa eden.
Diğer canlılar yalnızca kendi ihtiyaçlarını karşılamak için programlanmışken insana birçok özelliğin yanında kendini programlayabilme kapasitesi verilmiştir. Hani deriz ya hep neye inanıyorsan onu yaşarsın diye. İşte mesele bu. İnsana hediye edilen bu yazılımın adı düşüncedir.
Uzun yollara çıkmadan önce o yolu bazen gözümüzde büyütürüz. Yol tamamlanınca geriye dönüp bakmayı hatırlarsak eğer, bu yolun nasıl bittiği bizi düşündürür, şaşırırız.
Görenleri hayrete düşüren eserlerin ve icraatların tamamı insanın marifetidir. Kendini olduğundan daha da zorlarsa eğer hayatında hiç erişemediği şampiyonluk, başarı ve ödüllerin sahibi olur.
Kendini bittim zannettiği bir dönemde, hafif bir umutla toparlamayı bilen biri kazanmış demektir. İçine düştüğü sıkıntılı durumu, onu yeniden varolmak için gelen fırsat olduğunu anlayabilirse, daha önce hiç kıramadığı rekorlarla sahaya çıkacaktır.
Yetenekli kişilerde belli bir ilim ve potansiyel enerji mevcuttur. Yardımcı ilimlerden de faydalanarak her konuda başarılı olabilirler. İnsan görerek ve uygulayarak çok şey öğrenir. Taklit yolu bunun diğer adıdır.
Kimse başarısız değildir. Ya tam hazırlık yapmadan faaliyete başlamıştır ya da konsantrasyonu düşüktür. Sevgiyle başlayan öğrenme, içine merakı da alırsa, uzun bir sürecin ardından şaşılacak şeyler meydana gelir.
İnanılması güç işler merak ve istekle tamamlanır. Seversen başlarsın, meraklanırsan tamamlarsın. Yeterki alâkasız yerlerde mutluluk arama. Aklında ne varsa onun peşine takıl.
Tutkuların içine hedefler gizlenmiştir. Her insan kendi tutkusunu başlatır. Net bir şekilde yazılmış hedef listesi kişiyi daima diri tutacaktır. Gözle göremediğimiz amaçlarımız bize asla teslim edilmez. Kendimizi en çok istediğimiz yerde görmek çılgınlık değil kahramanlıktır. Cesaretin diğer adıdır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.